rv 19 vetistä vuotoa, mitä se on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vetistelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vetistelijä

Vieras
Moi,

olen siis rv 19 raskaana ja pikkuhousuihin tulee päivittäin sellainen ruokalusikallisen verran vetistä vuotoa. Mitähän se mahtaa olla? Mietin ensin, että se olisi valkovutoa, mutta kun se on ihan sellaista vetistä...Ei sitä tosiaan paljon tule, mutta vähän huolestuttaa kun ei tiedä kuuluuko asiaan. Kellään käsitystä mitä se voisi olla?

Mulla on ollut koko raskauden sellaista runsasta vuotoa, valkovuodon tapaista. Välillä lorahtaa just sellasta vetisempää. Itsekin olen sitä ihmetellyt, mutta neuvolalääkäri ei pitänyt mitenkään epänormaalina.

Oon nyt rv 18.

Todennäköisesti valkovuotoa kuitenkin. Mulla on jokaisessa kolmessa raskaudessa ollut runsaastia valkovuotoa ja se on ollut välillä paksumpaa ja välillä ihan sellaista vedistä. Tosin, jos luulet, että se on lapsivettä, niin kannattaa käydä neuvolassa.

Mä olen nyt rv 15 ja mulla ihan sama juttu. Ihmettelin just yht päivänä ku tuli lorahdus et lirautinko mä pissin, mut ei se sitä ollu. Ilmeisesti on vain niin vetistä valkovuotoa.
Viime raskaudessa mulla oli ihan sama juttu ja silloin luuulin laspivedeksi mut ei se ollut sit sitäkään. Joten ei varmasti mitään hätää asian kanssa ole. Eiköhän tuo ole ihan normaalia.
Mukavaa odotusta

kiitti teille vastauksista! Ajattelinkin, että ehkä se kuitenkin on sitä valkovuotoa, joka on vaan näin raskausaikana vähän vetisempää. Mukavaa odotusta teillekin kaikille!

Yhteistyössä