Rv 22 ja supistelut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "öö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

"öö"

Vieras
Eli onko nämä niitä harjoitus supistuksia ja milloin niistä kannattaa jo olla huolissaan? Eilen kesti reilu 1,5h supistelut, maha kovettui ja tuntui että palautumisessa kesti ikuisuus, samaan aikaan minua särki alaselkään ja kylkiin sekä alavatsaan. Kävely oli tuskaa, mutta pakko oli kotiin päässä, kävelin mahdollisimman hitaasti. Makuulla ollessa supisteli kanssa, mutta ei enää niin että minneen olisi sattunut. Ihmetyttää vaan, miksi vatsalla kesti palautua supistuksesta hirveän kauan?

No jos ne on säännöllisiä ja kestää yli 30 sekuntia, niin kannattaa käydä näytillä.
Jos supistukset on napakoita ja kipeitä, niin lääkäriin. Ei ihan noin aikaseen kyllä kipeitä sais olla. Näin sanottiin ainakin kättärillä.
Tossa 35+ on normaalia kipeetkin supistukset..

Peesaan edellistä. Soita ainakin neuvolaan ja kysy sieltä. Ei tuossa vaiheessa vielä pitäis kipeitä supistuksia olla. Itse täällä samaa mietin, jos ei huomiseen mennessä ole supparit rauhoittuneet, niin pyydän neuvolasta lääkäriaikaa.

nimim. kipeitä suppareita viikonloppuna rv 23+

Mulla oli 3kpl 10min välein tulleita aaltomaisia kovahkoja kipuja kohdun tienoilla, ei vatsan kovettumista, ja sain heti lääkäriajan kun soitin neuvolaan. Kaikki oli onneksi kunnossa (Eli mun tapauksessa ne ei tod. näk. olleet supistuksia), mutta lääkäri kehoitti soittamaan ehdottomasti uudelleen jos sama toistuu.

Olisin siis näillä viikoilla hyvin herkästi soittamassa kivuliaista, supistuksen kaltaisista tuntemuksista neuvolaan.

Yhteistyössä