rv 25 jatkuvasti tukala olo ja mahaa kiristää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Toista lasta odotan ja nyt on koko viikonlopun ollut erittäin tukala olo mahassa ja kiristää jatkuvalla syötöllä,niin että maha näyttää turvonneelta ja iho pinkeältä.Ei kuitenkaan satu. Onko nämä nyt niitä harjoitussupistuksia? Suolistoa en syytä koska vessassa olen voinut käydä normaalisti. Esikoisesta ei vastaavaa oloa ollut. Ensimmäiset supistukset oli ne millä synnytys alkoi ja ne oli ihan erilaisia mitä nämä.

Jos vauva venyttelee erimoisessa asennossa kuin tähän asti? :) Noilla viikoilla kun sitä tilaa on vielä hyöriä ja pyöriä vaikka kuinka, vaikka toki voivat olla niitä harjoitussuppareitakin (jokseenkin kuullostavat tutuilta oman kakkosen odotusta kun muistelen, sitä vaan millä viikoilla alkoivat en muista kuollaksenikaan....)

Suppareilta kuulostaa. Odotan neljättä ja mulla on supistellu viikosta 14 asti,supistukset ei satu mutta kohtu kovettuu niin voimakkaasti että on vaikea olla,ei pysty kävelemään,kääntymään tai kunnolla puhumaan. Nyt on menossa vasta viikko 20 :/ Ja joka päivä supistelee,useamman kerran päivässä. Huomenna lääkäri joten pääsee tarkistamaan ettei supistelu kuitenkaan pehmennä tai avaa paikkoja.

[QUOTE="Jep";25898962]Jos vauva venyttelee erimoisessa asennossa kuin tähän asti? :) Noilla viikoilla kun sitä tilaa on vielä hyöriä ja pyöriä vaikka kuinka, vaikka toki voivat olla niitä harjoitussuppareitakin (jokseenkin kuullostavat tutuilta oman kakkosen odotusta kun muistelen, sitä vaan millä viikoilla alkoivat en muista kuollaksenikaan....)[/QUOTE]

Täällä rv 27 ja aika samantapaisia tuntemuksia aina välillä -tosin osin johtuu suolen toiminnasta, tai siis toimimattomuudestakin. Mutta musta on kyllä tässä vaiheessa jo selkeästi havaittavissa, että tila alkaa käydä jo vähän rajallisemmaksi, ettei tosiaan mahdu enää hyörimään ja pyörimään ihan miten vaan. Liikkeitäkin tuntuu vähän vähemmän, ja enemmän on sellasia puskevia ja tunkevia tuntemuksia, ei enää pelkästään nopeita potkuja ja tökkäyksiä.
Osan olen kyllä minäkin laittanu harjoitussuppareiden piikkiin, vaikka en ihan virallisesti edelleenkään ole saanu kiinni siitä millasia ne on..

Yhteistyössä