rv 33 ja vauvan pää nivusessa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Vauvan pää tuntuu vasemmassa nivusessani, selkä tuntuu vasemmalla puolen napaa ja peppu navan yläpuolella. Potkut ja jalat tuntuu sitten tuolla oikealla keskellä tai melko ylhäälläkin. Kääntyykö tämä tästä ihan oikeaan tarjontaan vai jääkö tuollain hassusti vähän väärinpäin olevan v:n malliin ja tehdään sektio?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Vauvan pää tuntuu vasemmassa nivusessani, selkä tuntuu vasemmalla puolen napaa ja peppu navan yläpuolella. Potkut ja jalat tuntuu sitten tuolla oikealla keskellä tai melko ylhäälläkin. Kääntyykö tämä tästä ihan oikeaan tarjontaan vai jääkö tuollain hassusti vähän väärinpäin olevan v:n malliin ja tehdään sektio?

Kyl se ehtii viel siirtymään. Mulla taas aivan loppumetreillä vauva pääs lipsahtamaan eikä tullu alakautta. Vaikka oli jo kauan ollu oikein ja vielä päiviä ennen huomaamista oli oikein.
 
Vauva on nyt kuusi viikkoa ollut tässä asennossa. Pyörii lähinnä päänsä ympäri, eli siis välillä potkiikin selkää päin ja peppu ja selkä tuntuu navassa ja sen yläpuolella ja välillä potkiikin suoraan napaan jolloin selkä ja peppu on selkärankaan päin. Vasemmalle ei ole potkinut ikinä. Vieläkö se silti jossain vaiheessa päättää että tämä ei ole hyvä asento ja istuttaa päänsä sinne lantiokuoppaan?
 

Yhteistyössä