Rv 34+, toinen raskaus ja nämä oireet...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja senni.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

senni.

Vieras
Mua alkaa vähän jännittää :O Ihan siis kun kävin neuvolassa tässä männä viikolla ja terkkari kysyi, että ootko voinut jo tukalasti. Sanoin, että joo, pari viikkoa ollut aika tukala olo, niin sanoi, ettei ihmettele, että on vauvan pää sitten niin alhaalla jo, ettei meinaa enää ylettää tuntemaan mahan päältä. No, tämän jälkeen oon sitten puuhastellut ihan normaalisti tuon 1,5v esikoisen kanssa sen, mitä olen jaksanut. Nyt on sitten parina päivänä tullut niitä vihlaisuja tuonne kohdun suulle, joka kaiketi merkitsee nyt sitä, että vauvan pää tuuppii sitä kohdunsuuta jo... Samat oireet tuli esikoisesta ehkä viikolla 38+... Millon teillä on alkaneet? Ja kuinka kauan siitä on ollut synnytykseen? Kun tavallaan miettii, että voiko tässä olla nyt synnärillelähtö jo ihan lähellä, vaikka raskausviikkoja on tosiaan vasta 34+...

Kyllä mulla vauvat on sinne alas tuikkinu 30+ viikoilta saakka, mutta lasketun ajan molemmin puolin tulleet ulos. Ei se tuikkiminen välttämättä ihmeempiä muutoksia kohdunkaulaan aikaan saa.

Mulla ei vauva koskaan "laskeutunut" vaan oli aina siellä "valmiudessa". Todella kipeää teki ja liitoskipuja paljon sen takia... :/ Tuli vasta 9 päivää lasketun jälkeen.

Yhteistyössä