Huh, kiire tosiaan saattaa tulla. Mulla oli kuopuksesta synnärille päästyämme paikat auki 7cm ja reilu puoli tuntia meni, kun poika oli jo ulkona.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja poikien äiti:mulla oli suunnilleen samanlainen tapaus toisessa raskaudessa. kokoarviossa olin 38+5, auki oli sillon 5cm. lääkäri sanoi myös, että voi tulla huomenna tai viikon päästä, että vaikee tietää etukäteen. mua jäi sit itteä vaivaamaan, niin menin seuraavana päivänä synnärille katsomaan kohdunsuun tilanteen, oli 6cm auki. sillon kätilö sanoi, että enää ei päästä mua kotiin(asun eri paikkakunnalla, missä sairaala on), vaan että mun täytyy jäädä samalle paikkakunnalle, missä sairaala on, koska jos vedet menee, niin kiirus tulee. kätilö sanoi myös, että seuraavana päivänä piti aamusta mennä synnärille, että käynnistävät sitten, ettei tartte odotella tilannetta. menin sit äitini luo yöksi ja aamulla menin sairalaan, 8cm oli auki. ainuttakaa supistusta ei tullu koko raskauden aikana. käynnistivät sitten tipalla. käynnistyksestä tunnin päästä oli poika maailmassa.
voimia sinne ja lähde heti sairaalaan, kun alkaa tuntua, että käynnissä on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sit jos vedet menee kotona niin menet ambulanssilla sairaalaan! Sun täytyy olla makuuasennossa ettei esim. napanuora luiskahda ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sit jos vedet menee kotona niin menet ambulanssilla sairaalaan! Sun täytyy olla makuuasennossa ettei esim. napanuora luiskahda ulos.
Minä menin omalla autolla, ei ollut matkaa kuin reilu 10 kilsaa eivätkä sanoneet sairaalasta että ei saa tulla omalla autolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Mie pystyttäisin telttaa tossa vaiheessa synnärin pihaan..![]()
Nim. Puolessatoista tunnissa synnyttänyt kun olin 4cm auki ja vedet meni. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sit jos vedet menee kotona niin menet ambulanssilla sairaalaan! Sun täytyy olla makuuasennossa ettei esim. napanuora luiskahda ulos.
Minä menin omalla autolla, ei ollut matkaa kuin reilu 10 kilsaa eivätkä sanoneet sairaalasta että ei saa tulla omalla autolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sit jos vedet menee kotona niin menet ambulanssilla sairaalaan! Sun täytyy olla makuuasennossa ettei esim. napanuora luiskahda ulos.
Minä en siltikään uskaltas.. sitä varten ne lanssit on olemassa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sit jos vedet menee kotona niin menet ambulanssilla sairaalaan! Sun täytyy olla makuuasennossa ettei esim. napanuora luiskahda ulos.
Tollasessa on aina vaarana napanuoran esiinluiskahdus johon vauva voi menehtyä. Siksi pitäis olla makuuasennossa kun vedet menee.
Alkuperäinen kirjoittaja yhden äiti:Mä olin melkein tajuton kivusta noissa senteissä. Eikö sulla ole supistanut lainkaan??
Alkuperäinen kirjoittaja 4 krt synnyttänyt:ei ole mahdollista että saisi olla kotona. Provohan tämä on. Sairasta että edes joku uskoo tämän
Alkuperäinen kirjoittaja 4 krt synnyttänyt:ei ole mahdollista että saisi olla kotona. Provohan tämä on. Sairasta että edes joku uskoo tämän
Alkuperäinen kirjoittaja .:jos on 6cm auki niin eikö pitäis olla tosi kipeenä ja supistella? voiko olla ihan muuten vaan 6cm auki? :O ite olin jo tuskissaan kun 2cm olin auki..
Alkuperäinen kirjoittaja lamminsydan:Kyllä sun paikkasi on nyt sairaalassa!