Rv 5+4 ja vaaleanpunainen vetinen vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huolestunut"

Vieras
Olen raskaana viikoilla 5+4. Tänään vessakäynnillä pyyhkiessä paperiin on tullut vaaleanpunaista vetistä vuotoa. Edelliset raskaudet ovat menneet kesken rv 11 ja 13 joten paniikki nostaa päätään. Keskenmenneissä ei tämmöistä vetistä vuotoa ollut, joten kyselenkin onko kenelläkään tietoa mistä tämä johtuisi? Kipuja ei ole.

Alkuraskauden vuotohan on normaalia, nyrkkisääntönä on, että jos vuotoa enemmän kuin kuukautisissa normaalisti, kannattaa mennä näytille tk. Keskenmenoa ei kuitenkaan voi pysäyttää tai estää..

Mulla on jokainen vuoto tarkoittanut jotain huonoa!
Parikin eri kätilöä on sanonut, että ihmettelee "vuoto on normaalia!"
Ei se ole normaalia. Varsinkaan kirkkaan punainen vuoto!

Minulla alkio lopetti kehityksen viikolla 5. Pyyhin vaaleanpunaista WC:Ssa ja sama juttu oli ollut siskollanikin, kun tuulimuna oli kyseessä. Tuntuu pahalta, mutta älä lannistu. Elämässä on mentävä ETEENPÄIN.

[QUOTE="sasa";29755468]Mulla on jokainen vuoto tarkoittanut jotain huonoa!
Parikin eri kätilöä on sanonut, että ihmettelee "vuoto on normaalia!"
Ei se ole normaalia. Varsinkaan kirkkaan punainen vuoto![/QUOTE]

Kyllä vaan voi olla normaalia, ei oo yhtään epätavallista et alkuraskaudessa on noita verisiä vuotoja!

Alkuperäinen kirjoittaja Eipäole vaalean punainen hyvä;29755619:
Minulla alkio lopetti kehityksen viikolla 5. Pyyhin vaaleanpunaista WC:Ssa ja sama juttu oli ollut siskollanikin, kun tuulimuna oli kyseessä. Tuntuu pahalta, mutta älä lannistu. Elämässä on mentävä ETEENPÄIN.

Mulla oli vuotoa vielä rv9 ja kyllä mulla ihan elävä lapsi on.

Itselläni oli vuotoja raskauden alusta aina viikolle 25 asti. Nyt meidän pieni poika on 4 kk ikäinen. Mitään selitystä vuodoille ei ollut. Lääkärissä käytiin monesti ja kerran ensiavussa kun verenvuoto ei vaan lakannut. Siellä sanottiin että kesken meni. Aamulla ultrattiin ja siellä se pieni sydän sykki.

Mulla oli kans joskus viikolla 5 tommosta vuotoa yhtenä päivänä. Siitä pari päivää, alko vuotaa verta. Kesti päivän ja alko parin päivän jälkeen taas. Olin varma et meni kesken ja yks taukki lääkäri ultraamatta mulle myös näin sanoi. Poika nyt 3kk eikä vuodolle mitään syytä ikinä löytyny.

Yhteistyössä