Rv-pino keskiviikolle! =)

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
38+0 :heart:

Huomenna aamulla lähdetään miehen kanssa sitten synnärille suunniteltuun sektioon.
Jännittää!

Viime keskiviikkona saatiin tieto, että leikkaukseen mennään ja jostain kumman syystä on vähän jännittänyt siitä asti! :whistle:

Hyvillä mielin oon, ootan kovasti jo huomista ja vauvan näkemistä.

Tää onkin nyt sitten mun osalta viimeinen rv-pino johon osallistun, joten onnellista odotusaikaa kaikille, jotka vielä jäävät näihin raskausketjuihin! =)

:wave:

35+2, huomenna taas äippäpolille ultraan. Vauva on viikkoihin nähden pieni (mutta erikoislääkärin mukaan kuitenkin just passelin kokoinen mulle, olen itsekin aika hyttynen) ja lapsivettä on runsaasti. Toivottavasti olis pallerolla kaikki hyvin, saisi ainakin tämän kuun pysyä vielä masussa kasvamassa. Viikko sitten painoarvio oli 1900g.

Alkuperäinen kirjoittaja upupaepops:
35+2, huomenna taas äippäpolille ultraan. Vauva on viikkoihin nähden pieni (mutta erikoislääkärin mukaan kuitenkin just passelin kokoinen mulle, olen itsekin aika hyttynen) ja lapsivettä on runsaasti. Toivottavasti olis pallerolla kaikki hyvin, saisi ainakin tämän kuun pysyä vielä masussa kasvamassa. Viikko sitten painoarvio oli 1900g.

Tän meidän tulokkaan painoarvio oli rv 34 1850gr.
Viikko sitten rv 37 painoarvio oli 2.8kg

4+1 :heart: Maha oli eilen turvotuksesta kauhee pallo, mies ihmetteli oikein ääneen, että ei kait se noilla viikoilla voi tollanen olla edes jos odottaa kaksosia! Pelkää vissiin, että nyt tulee kaksoset, kun ennestään jo kolme poikaa, jos meillä olis sitten 5 poikaa! :D

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
36+6 |O ja huomenna se saakulin synnytystapa arvio. Yö on nukuttu tosi huonosti, supparit lopahti eilen.. maha on totaalisen sekasin ja minnuu oksettaa

sama vika täällä.
maha sekaisin ja oksettaa. liekö sit jännityksestä....

Voihan se olla sitäkii :D

Mie peukutan siulle sitten huomisen päivän :) Ihana kun saat jo nyytin syliin :heart:

36+6 |O ja huomenna se saakulin synnytystapa arvio. Yö on nukuttu tosi huonosti, supparit lopahti eilen.. maha on totaalisen sekasin ja minnuu oksettaa

sama vika täällä.
maha sekaisin ja oksettaa. liekö sit jännityksestä....

Voihan se olla sitäkii :D

Mie peukutan siulle sitten huomisen päivän :) Ihana kun saat jo nyytin syliin :heart:

Juu peukut vaan pystyyn että kaikki menee hyvin! Kaikki positiiviset ajatukset ja peukutukset otetaan ilolla ja kiitollisuudella vastaan!
Ja pääsisin nopeesti heräämöstä sit pois vauvan ja miehen luo. Sitä toivon, ettei siellä menis kauan.

Hyvin se menee :) Monenko aikaan sie oot leikkurissa?

Mä en tiedä.
Kahdeksalta pitää olla ä-polilla ja siitä sitten mennään eteenpäin.
Ne kait (ohjelappusen mukaan) pyrkii tekee monta suunniteltua sektioo samanpäivän aikana. Joten katotaan onko meitä siellä monta vai vaan mä.
Toivottavasti pääsisin heti aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Jouskis:
29+3 olo on hyvä ( lukuunottamatta pienien ristiselän alueen löystymisiä ) eikä raskaus ole vielä alkanut ahistamaan. Tahti on hidastunut, mutta sekin hyväksytään :) Kivaa kun on alkanut vauva tuntumaan enemmän, voimakkaammat potkut ja liikkeet :heart:

Oikein paljon onnea älyväläykselle tämänpäiväseen, toivotaan että kaikki menee hyvin :saint:

*muoks* Siis huomiseen koitokseen :D

Kiitos!

Hyvin se menee :) Monenko aikaan sie oot leikkurissa?

Mä en tiedä.
Kahdeksalta pitää olla ä-polilla ja siitä sitten mennään eteenpäin.
Ne kait (ohjelappusen mukaan) pyrkii tekee monta suunniteltua sektioo samanpäivän aikana. Joten katotaan onko meitä siellä monta vai vaan mä.
Toivottavasti pääsisin heti aamulla.

Toivottavasti pääset aamusta :)

Yhteistyössä