Rv-pinoa! Ja fiiliksiä!

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
33+3

Ja nyt iski totuus ja kovaa! Ensi kuussa!!! Siis ensi kuussa hän syntyy :heart:

Viikko sit vielä pystyi aattelee, että se tapahtuu "vasta ensi vuonna" ja nyt pitää aatella, että ensi kuussa!!

Paniikki!

Mut onneks jo pian, ei jaksais enää olla raskaana.

Tässä kuussa pitää tehdä kaikki loput hankinnat vauvaa varten.
Autonistuimet on, mut pinnis ja vaunut pitää hankkii.
Vaatteita on hiukan, mut niitä pitää lisää ostaa.

Mulla on hiukan tyttöfiilis, mut oon silti varma, että poika tulee.
Mut rohkenin kuitenki ostaa muutaman vaaleanpunaisen vaatteen kirppikseltä, ku kaikki tuntuu olevan niin selkeästi tytöille tai pojille suunnattuja, vaikee löytää molemmille sopii vaatteita, paitsi valkoisena, joka sit on heti pilalla yhden puklun jälkeen.

Äippäpakkauksen vaatteet on nyt pesty ja aseteltu pojan kanssa kaappiin.

Nyt tarvii vaan yrittää pojalle tehdä selväks, ettei siitä vauvasta ihan heti ole leikkikaveriksi...

33+3 ja aika menny ihan liian nopeeta...Esikoinen jo innolla odottaa uutta tulokasta,kyselee että montako yötä on että vauva syntyy...vaatteita mulla on tuolla iso pino kuhan saisi ne pestyä,ensiviikolla haetaan pinnis ja vaunut varmaan vasta helmikuussa...kaikkia pientä vauvatarviketta ois vielä hankittavana..
22.päivä on äitpolilla synnytystapa-arvio ja koko-ultra ja se hieman jännittää että kuin se neiti on siellä mahassa kasvanu....
Hieman on tässä muutaman päivän ajan supistellu( ei onneksi kipeitä) ja alaselkää ja jalkoja poltellu...ja ne ihanat alapää kivut on tullut takasin...flunssaki iski päälle mutta muuten ois kyllä niin pirtee olo :)

Rv 29+4 ja väsyttää... Raskausdiabetes, johon saan ilmeisesti insuliinohoidon, mutta ä.poli aika vasta 13. päivä. Lanneranka jomottelee vasenta jalkaa niin että välillä ei pysty liikkumaan, fysioterapia onneks jo 7. päivä. Hemppa taasen laskusuunnassa. Mutta muuten meneekin ihan kivasti, massu kasvaa ja vauvi potkii ja möngertää kovasti! :heart:

rv 38+5 alkais olla jo aika valmista kauraa tämä mamma...
Noh aamusella yleensä ihan hyvä olo, mutta iltaa kohden tuntuu että turpoaa ja turpoaa, sitten pinna kiristyy ja kiukuttaa. Vauvalle olen puhunut että loppiaisena olisi hyvä syntyä :D

Yhteistyössä