rv30 ja väsymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko normaalia että näillä viikoilla vielä vaivaa ihan kauhea väsymys? Mulla hemoglobiini 135 eli ei pitäis siitä johtua, mutta viimeiset viikot olen vaan maannut enkä mitään jaksais tehdä ja siitä on kauhean huono omatunto.. Meneekö tää raskauden piikkiin vai oonko mä vaan laiskistunut? Pelottaa et tää jatkuu kun vauva syntyy :S:S

Samaa mietin itekin tänään. Tosin luulen, että itelläni on hemppa laskenut sen verran, ei sen pitäis alle 120 kuitenkaan olla. Neukku sanoi, että jos raudan lopettaa kuin seinään, hupenevat rautavarastot ja tulee kurja olo taas. Väsymys tosissaan monetta päivää todella paha, ei jaksa edes kättä nostaa. Nyt rv 31+5.

Kiitos m86.. Mä en ole missään vaiheessa rautaa syönytkään kun arvot pysyneet hyvänä, mut tää väsymys ja saamattomuus on jotain ihan kauheeta.. Mulla viikkoja 30+4

Alhaisin arvo itelläkin oli 119 (110 siis rajana kuulemma raudalle), mutta päätin silti aloittaa kuurin, koska olo oli mitä kauhein! Väsymys pysyi poissa suht kauan ja arvot nousivat, mut nyt on tullu takas. Kai se kuuluu asiaan. Eli rautatabletti silloin tällöin auttaa... Onneks ei ole yhtä kauheeta kuitenkaan kuin alussa, huh. :o

mulla tänään 32 viikko ja oon kärsiny samasta. on masentanut ja huipannut ja väsyttänyt. on jotenki jo niin pitkällä raskaus että on hankala olla ja silti pitkä aika synnytykseen. semmoinen välivaihe ja on kömpelö. ja esikoinen on vilkas ja tarvii kaikkee kivaa tekemistä.

mulla matalat verenpaineet aiheuttaa pahaa oloa.

Yhteistyössä