RV32 ja menkkakipuja,tukala olo hetkittäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 32-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

32-

Vieras
en tiedä miltä tuntuu oikeat supistukset mutta tänään on tullut noin 6 ehkä minuutin kestävää inhottavaa "laimeaa kipua", tuntuu että on vaikea kävellä ja se tunne menee koko vatsassa (aivan kuin maha repeäisi) ja tekee mieli vaan odottaa ja hengitellä että se tunne/kipu menee ohi. ja sitten myös alaselkää jomottelee kuin kuukautiskivuissa, olo on aika tukala ja olen kävellyt ankkamaisesti pari päivää.. pitäiskö huolestua?

No jos sellaista oloa on vaan silloin tällöin eikä mitenkään säännöllisesti tai jatkuvasti ei luultavasti ole mitään hätää.
Jos oletetut supistukset muuttuu säännöllisiksi niin mene lääkäriin.
Raskauteen kuuluu aika paljon kaikkia kolotuksia useimmilla äideillä.
Ei se vauva 6 supistuksella luultavasti synny..

Juu, soita sinne...saattavat pyytää sinne tarkastukseen ja jos huomaavat että asiat ok ja voit turvallisin mielin mennä kotiin takaste niin ok, mutta kehtaamisesta ei saa tuo soittaminen olla kiinni.

Vauvan hyvinvointi (ja äidinkin) ei saa olla ajasta tai kehtaamisesta kiinni! Jos sairaala olis sitä mieltä niin laittaisivat synnärit kiinni öisin... tulkaapa aamulla uudestaan ;)

Ainakin minä soittaisin ihan mihin aikaan vuorokaudesta tahansa jos olis tarvetta, enemmän harmittais kyllä jos lapselle tapahtuis jotain vain sen takia että minä en kehtaa kysyä :(

Yhteistyössä