ryhtyisitkö suhteeseen tällaisen miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieni kysely
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pieni kysely

Vieras
Mies on omasta mielestään eronnut sulassa sovussa puolisostaan, mutta tosiasiassa eroprosessi on vasta pahasti kesken ja mies asuu exän kanssa saman katon alla, kenties vielä pitkäänkin, ei ole siis ihan lähiaikoina muuttamassa pois, nukkuu samassa sängyssä exän kanssa ja vielä saman peiton alla (tuota yhteistä peittoa ei välttämättä kerro), Pariskunnalla on 2 lasta tai oikeastaan 1 kun toinen syntyy vasta loppuvuodesta.

Lähtisitkö suhteeseen? Minä pysyisin kyllä erossa, minusta eron pitää olla täysin selvä kaikin puolin, ennen kuin tuollaiseen sormeni laittaisin. Ja mielellään niin, että mies ensin vähän aikaa asuu yksin ennen kuin suhteeseen ryhtyisin, tietäisin että varmasti on eronnut.

Jaa... en kyllä varmaan. Ihan jo toi että asutaan yhessä JA nukutaan samassa SÄNGYSSÄ on jo aika v*tun iso kynnys?! Miksi ihmeessä? Ei sitä ainakaan ois niin vaikea muuttaa, luulis? Jos he nukkuu samas sängys on liian todennäköstä että siellä jotain muutaki ku nukkumista tapahtuis.. :/ Puhumattakaan sit tosta et on se eron jälkee aina hyvä olla yksin.

No en todellakaan sekaantuis. EN oo kiinnostunu miehestä jonka mielestä on ihan ok ja jees nukkua toisen naisen kanssa yhteisessä kodissa ja samalla venkslailla uuden naisen kanssa.

Jos mies jättää raskaana olevan naisen, en alkais suhteeseen. Historia toistaa itseään. Enkä ymmärrä sellaista ihmistä, joka alkaa suhteeseen toisen kanssa, vaikka asuu vielä tiiviisti eksän kanssa.

Joo. En todellakaan alkaisi mihinkään, en edes pelkkään seksisuhteeseen.

Ja jos ap on tämä tuleva ex, niin kuin joku ehdotti, niin heitä se mies nyt pellolle sieltä sängystäsi.

Ryhdyin suhteeseen miehen kanssa joka asui vielä exänsä kanssa samankaton alla. Hää tosin muutti meille asumaan jo parin kuukauden "seurustelun" jälkeen ja siittä nyt kulunut reilu 3-v. Hänen ex on edelleenkin vahvasti mukana meidän elämässä kun on meidän yhteisen lapsen sylikummi. Joskus kannattaa ottaa "riskejä" ja unohtaa se putkiajattelu.

Alkuperäinen kirjoittaja SD:
En ikinä!!! huh..tuskin vaimo on tietoinen tosta "erosta". :kieh:

No minä olen se tuleva ex ja minusta ero ei ole vielä mitenkään selvä, mutta miehen mielestä ilmeisesti on. On sellainen tapaus, etä kun jotain päättää niin asiahan on niin, ei siitä tarvitse edes keskustella, mutta tarkoitus olisi kuitenkin asua saman katon alla melkein siihen asti että nuorin syntyy ja mies sitten ehdotti, että voi hän sunkin kanssa sekstailla. Tämä uusi kun asuu jossain kaukana ja näkevät siis harvoin sen vuoksi. Ei mies sinne ole muuttamassa, eikä uusi tänne tällä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No minä olen se tuleva ex ja minusta ero ei ole vielä mitenkään selvä, mutta miehen mielestä ilmeisesti on. On sellainen tapaus, etä kun jotain päättää niin asiahan on niin, ei siitä tarvitse edes keskustella, mutta tarkoitus olisi kuitenkin asua saman katon alla melkein siihen asti että nuorin syntyy ja mies sitten ehdotti, että voi hän sunkin kanssa sekstailla. Tämä uusi kun asuu jossain kaukana ja näkevät siis harvoin sen vuoksi. Ei mies sinne ole muuttamassa, eikä uusi tänne tällä hetkellä.

Miksi sä hyväksyt tuon? Miksi sä hyväksyt miehen teidän yhteiseen sänkyyn sen jälkeen kun on käynyt vieraissa?

Käske se nyt vähintään sohvalle nukkuun jos ootte eronnu.

hmm..no mikäs siinä JOS se toimii kaikille. ilmeisesti jotkut voi syödä kakkua mutta kuitenkin pitää sitä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

Miksi sä hyväksyt tuon? Miksi sä hyväksyt miehen teidän yhteiseen sänkyyn sen jälkeen kun on käynyt vieraissa?

Mulle tää ei ole mikään helppo juttu, ehkä nää raskaushormonit vielä vaikuttaa tässä asiassa. Mies on kavereilleen sanonut pokkana, että myö ollaan erottu kavereina. Totesin eilen yhdelle, et aijaa, mun mielestä meidän ero ei ole vielä mitenkään selvä asia ja yhteistuumin ei olla erottu. Mies vaan totesi mulle, että meidän pitää varmaan erota ja hänen mielestään se oli sitten siinä, sitten ollaan erottu.
Itse olen tällä hetkellä vaan kaikki ihan sekaisin.

aiemmin olen itsekin aina todennut, että heitä pihalle, mutta nyt kun tilanne on päällä, niin sitä huomaa, että ei se olekaan ihan niin helppoa.

Mulle tää ei ole mikään helppo juttu, ehkä nää raskaushormonit vielä vaikuttaa tässä asiassa. Mies on kavereilleen sanonut pokkana, että myö ollaan erottu kavereina. Totesin eilen yhdelle, et aijaa, mun mielestä meidän ero ei ole vielä mitenkään selvä asia ja yhteistuumin ei olla erottu. Mies vaan totesi mulle, että meidän pitää varmaan erota ja hänen mielestään se oli sitten siinä, sitten ollaan erottu.

aiemmin olen itsekin aina todennut, että heitä pihalle, mutta nyt kun tilanne on päällä, niin sitä huomaa, että ei se olekaan ihan niin helppoa.

Hei, jos sun miehes on uudessa suhteessa ja sanonut kavereilleenkin että te ootte eronneet, niin te ootte eronneet. Se on selvä asia. Ette ehkä kavereina, mutta TE OLETTE ERONNEET.

Ei eroon tarvita molempien osapuolten suostumusta. Mutta yhdessä asumiseen tarvitaan. Miehes ei oo enää sun miehes vaan sun ex, ja se on sun päätäntävallassa haluatko että asut eksäs kanssa ja nukut samassa sängyssä.

Sano nyt, ethän sä oikeasti kuvittele että kieltämällä että ootte eronneet saat jotenkin asian menemään pois, niin että kohta ootte yhdessä taas?

Meillä oli sellainen tilanne, että asuttiin saman katon alla vielä 5kk eropäätöksen jälkeen (ero oli 100% selvä juttu) ja mä muutin sohvalle nukkumaan, niin mies kysyi että mikset sä muka voi samassa sängyssä nukkua? :o No meillä tuo pitkään jatkunut yhdessä asuminen johtui vain miehen laiskuudesta etsiä uusi kämppä, kotona kun kuitenkin sai pyykkinsä pesetettyä ja valmiit ruuat... lopulta mun kärsivällisyys loppui ja "ärähdin hieman" :snotty: asiasta, ja kas kumppaa kämppäkin löytyi heti.

Ap:lle: laita nyt ihmeessä mies pihalle. Jos kerran olette eronneet, niin mikä oikeus hänellä on vielä noukkia rusinat pullasta? Sinulla vain viivästyy asian käsittely ja oman elämän alkuun pääseminen...

Hei, jos sun miehes on uudessa suhteessa ja sanonut kavereilleenkin että te ootte eronneet, niin te ootte eronneet. Se on selvä asia. Ette ehkä kavereina, mutta TE OLETTE ERONNEET.

Ei eroon tarvita molempien osapuolten suostumusta. Mutta yhdessä asumiseen tarvitaan. Miehes ei oo enää sun miehes vaan sun ex, ja se on sun päätäntävallassa haluatko että asut eksäs kanssa ja nukut samassa sängyssä.

Sano nyt, ethän sä oikeasti kuvittele että kieltämällä että ootte eronneet saat jotenkin asian menemään pois, niin että kohta ootte yhdessä taas?

No meillä on siis ollut ongelmamme, niin kuin on kaikissa suhteissa missä on pieniä lapsia. No nyt sitten mies päätti tästä erosta, mutta minä taas olen yrittänyt puhua ja selvittää, onko näitä ongelmia mahdollista ratkoa, periaatteessa on, kun ovat ihan normaaleja lapsiperheiden ongelmia. Olen sitä mieltä, että mies kun jättää nuo ongelmat ratkaisematta nyt, niin ne kyllä siirtyy siihen toiseen suhteeseen valitettavasti. Vaikka ero onkin tosi asia, niin asiat pitäisi ensin selvittää, ihan lasten takia.
Mies kuvittelee, että asioista ei tartte ollenkaan puhua ja tosta erosta se kavereilleen puhui, ennen kuin minä edes tiesin että ollaan varsinaisesti erottu.
Onneksi mulla on hyvät tukijoukot, niin selviän tästä kyllä, mutta tällä hetkellä oma pää on aika sekaisin johtuen ehkä näistä raskaushormoneista sun muista.

ja tän aloituksen pointti oli se, mitä tuossa ekassa viestissä kysyin. Itse toisena naisena en sekaantuisi mieheen, joka ei ole kunnolla eronnut ja asu yksin.

No meillä on siis ollut ongelmamme, niin kuin on kaikissa suhteissa missä on pieniä lapsia. No nyt sitten mies päätti tästä erosta, mutta minä taas olen yrittänyt puhua ja selvittää, onko näitä ongelmia mahdollista ratkoa, periaatteessa on, kun ovat ihan normaaleja lapsiperheiden ongelmia. Olen sitä mieltä, että mies kun jättää nuo ongelmat ratkaisematta nyt, niin ne kyllä siirtyy siihen toiseen suhteeseen valitettavasti. Vaikka ero onkin tosi asia, niin asiat pitäisi ensin selvittää, ihan lasten takia.
Mies kuvittelee, että asioista ei tartte ollenkaan puhua ja tosta erosta se kavereilleen puhui, ennen kuin minä edes tiesin että ollaan varsinaisesti erottu.
Onneksi mulla on hyvät tukijoukot, niin selviän tästä kyllä, mutta tällä hetkellä oma pää on aika sekaisin johtuen ehkä näistä raskaushormoneista sun muista.

ja tän aloituksen pointti oli se, mitä tuossa ekassa viestissä kysyin. Itse toisena naisena en sekaantuisi mieheen, joka ei ole kunnolla eronnut ja asu yksin.

Hei, kaikella rakkaudella, sä oot kun strutsi, työnnät päätä pensaaseen. Et sä voi estää miestä eroamasta sillä että sanot ettei tästä voida erota ennen kun on puhuttu. Jos mies haluaa erota teidän ongelmien takia, et sä voi sanoa että ei tästä eroa tuu kun nää on tavallisia lapsiperheen ongelmia. Onko toinen nainen tavallinen lapsiperheen ongelma? EI OLE.

Ihan oikeasti toi on todella huolestuttavaa että sun suurin ongelma tässä on sen toisen naisen moraali. Hei, ihan sama vaikka se ois viiden valtakunnan suurin horo ja kamala ihminen kun on suhteessa sun miehen kanssa, mutta SUN MIEHES on suhteessa sen "horon" kanssa vapaasta tahdostaan, ja paskat nakkaa siitä miltä se susta tuntuu. Että kummankohan moraali se siinä heikompi on, sen sinkkunaisen vai muita pökkivän perheenisän?

Niistä asioista voi keskustella varsin mainiosti vaikka mies nukkuskin sohvalla tai omassa kämpässään. Niin, tai siis luonnollisesti sen "horon" kämpässä, koska haluaa ne kodinhoitopalvelut. Siksipä ei oo vielä kotoa lähtenyt, kun pikkurouvan saa suostumaan ihan mihin vaan kun erolla pelottelee.

Oikeastiko toi on sun mielestä parasta sun lastes kannalta?Mitäköhän lapset aattelee kun miehen kaverit joskus heidän kuullen puhuu iskän ja äiskän erosta?