s-tilistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
vai onko se s-tili? :ashamed: no kuitenki se missä ne bonukset on :D ku siinä lehessä ei enään oo sitä että paljonko niitä bonuksia on kertyny,niin mistä ne nykyään näkee?ja miten? ja miten ne rahat saa sieltä? :D

Niitä ei nykyään oo siinä bonustiedotteessa kun siitä tuli oikee pankki. Pitää kattoo päätteeltä kaupassa tai kupan pankissa tai sitte hakee ne verkkotunnukset. Vaikeeks meni minusta toi pankki homma :/

pitää olla pankkitunnukset et kotona näät sinne tilille. Hain ne ite viime viikolla. Rahat saat nostamalla ne asiakaspalvelupisteestä, jollet halua mitään korttia liitettäväks siihen tiliin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpanamama:
ei enäää saa kaupassa tarkistettua saldoa, vain s-pankki.fi tai käymällä s-pankissa joka on tääläpäin prisman yhteydessä, meni tuo s-touhu turhan monimutkaseks mun mielestä...

Kyllä saa edelleen kaupassa olevilta päätteiltä tarkastettua saldon. Välillä oli käyttökatkos niissä, mutta nyt ovat taas toiminnassa ihan normaalisti.

Jep hankalaa on. Sillä s-tilin maksukortilla, siis s-etukortti jossa on maksuominaisuus (tai miten se nyt sanotaan) kuuluis voida maksaa sieltä s-tililtä ostoksia kaikissa paikoissa, jossa saa niitä bonuksia. Olen useamman kerran yrittänyt, mutta ei vain onnistu eräässä paikassa vaikka ei pitäisi mitään vikaa olla. On tarkistettu asia s-pankistakin.....

:o Syvältä. Haen sit rahat eriksee jonottaen s-pankista ja maksa sit toisessa paikassa....

Kyllä mä oon saanut omalla s-ryhmän maksukortilla maksettua ostokseni missä se vaan on käynyt, ei käy vielä joka paikassa ainakaan täällä päin missä asutaan. Oon sillä maksanut muuallakin kuin s-marketissa. Ja pankkitunnukset pitää tietty olla ennenkuin pääsee kattoo verkkopankin kautta sitä omaa saldoaan.

Tääkin asia on just niin vaikee, kuin itse haluaa sen tehdä...
vaihtoehto A. menet nettiin osoitteeseen http://www.s-pankki.fi/asiakkaana_s-pankissa/lomakkeet/fi_FI/lomakkeet/_files/78086653693657231/default/Pankkitunnushakemus_sopimus%20.pdf
täytät hakemuksen, tulostat sen ja menet lähimpään S-markettiin, annat kassalle, todistat henkilöllisyytesi, kassa antaa sinulle tunnuslukutaulukon mukaan, saat postissa käyttäjätunnuksen kotiisi, jos ei ole tulostinta, saat hakemuksen sieltä kaupasta, toimi muuten samoin.
VAIHTOEHTO B: kävele Prisman asiakaspalvelupisteeseen, täytä hakemus, todista henkilöllisyys, saat sekä tunnuslukutaulukon että käyttäjätunnuksen matkaasi.

se ei oo ap yhtään sekavaa. marssit siihen prisman infotiskille ja sanot jotta siun pitäis saaha nettitunnukset omaan tiliisi. annat s-etukortin ja ajokortin tai muun henkilöllisyystodistuksen. istut siinä vähän aikaa ja täti (tai setä ) naputtelee tiiot tietokoneelle, printtaa siulle sopimuksen jonka allekirjotat ja antaa avainlukulistan. ja sen jäläkeen näet sen saldos osotteesta: www.s-pankki.fi toimii ihan samallatavalla ko muutki nettipankkijutut.

ja niitä päätteitä ei oo vielä kaikissa kaupoissa joista sen saldon näkee, ovat tulossa mutta valmistajalla ja tavarantoimittajalla on ongelmia. joten viivästyy. kertoi sunnuntaina naapurini joka on prismassa töissä :D

Yhteistyössä