Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Mut älä ala rauhoittavia syömään tuohon.. Eikö sun elämäntilanteelle ole sitten mitään tehtävissä? En tarkoita lapsen sairautta vaan muuta. Tuliko siitä sairaudesta muuten tuloksia vielä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kait ne lääkkeetkään ihan noin vaan itsekseen auta ilman, että tarttee itse tehdä itselleen mitään. Sen kun vaan nappaat pillerin purkista, ni elämä hymyilee jälleen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kait ne lääkkeetkään ihan noin vaan itsekseen auta ilman, että tarttee itse tehdä itselleen mitään. Sen kun vaan nappaat pillerin purkista, ni elämä hymyilee jälleen. Oishan se kauheen helppoa, mut luulenpa, että se vaatii itseltäkin vähän.
Ota hyvä nainen ittees niskasta kiinni ja lopeta se jatkuva valitus asioista ja loputon joka asian pelkääminen, eihän ne lääkkeet sun ajatuksille mitään voi.
minkäläiset lääket ne on sitten?Alkuperäinen kirjoittaja finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kait ne lääkkeetkään ihan noin vaan itsekseen auta ilman, että tarttee itse tehdä itselleen mitään. Sen kun vaan nappaat pillerin purkista, ni elämä hymyilee jälleen. Oishan se kauheen helppoa, mut luulenpa, että se vaatii itseltäkin vähän.
Ota hyvä nainen ittees niskasta kiinni ja lopeta se jatkuva valitus asioista ja loputon joka asian pelkääminen, eihän ne lääkkeet sun ajatuksille mitään voi.
Kyllä ne lääkkeet muuten niille ajatuksille jotain voi. Ja on semmosiakin pillereitä, että vaikka joku löis pullolla päähän, ni ei ota aivoon, ei.
Mutta onko niitä avohoidossa, sitä en tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kait ne lääkkeetkään ihan noin vaan itsekseen auta ilman, että tarttee itse tehdä itselleen mitään. Sen kun vaan nappaat pillerin purkista, ni elämä hymyilee jälleen. Oishan se kauheen helppoa, mut luulenpa, että se vaatii itseltäkin vähän.
Kyllä ne lääkkeet muuten niille ajatuksille jotain voi. Ja on semmosiakin pillereitä, että vaikka joku löis pullolla päähän, ni ei ota aivoon, ei.
Mutta onko niitä avohoidossa, sitä en tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:minkäläiset lääket ne on sitten?Alkuperäinen kirjoittaja finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kait ne lääkkeetkään ihan noin vaan itsekseen auta ilman, että tarttee itse tehdä itselleen mitään. Sen kun vaan nappaat pillerin purkista, ni elämä hymyilee jälleen. Oishan se kauheen helppoa, mut luulenpa, että se vaatii itseltäkin vähän.
Mutta onko niitä avohoidossa, sitä en tiedä.![]()
Älä nyt tuommoisia rupea käyttämäänAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:minkäläiset lääket ne on sitten?Alkuperäinen kirjoittaja finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kait ne lääkkeetkään ihan noin vaan itsekseen auta ilman, että tarttee itse tehdä itselleen mitään. Sen kun vaan nappaat pillerin purkista, ni elämä hymyilee jälleen. Oishan se kauheen helppoa, mut luulenpa, että se vaatii itseltäkin vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse::hug: Toivottavasti helpottaa kun saatte testitulokset.
Onko mitenkään mahdollinen ajatus että opettelet rentoutumista? Hae vaikka netistä jotain rentoutusnauhoja, -musiikkia ja -harjoituksia.
Urheilu muuten auttaa mielialaan, tuottaa endorfiineja. Jos koitat jotain reipasta kävelylenkkiä?
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:minkäläiset lääket ne on sitten?Alkuperäinen kirjoittaja finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kait ne lääkkeetkään ihan noin vaan itsekseen auta ilman, että tarttee itse tehdä itselleen mitään. Sen kun vaan nappaat pillerin purkista, ni elämä hymyilee jälleen. Oishan se kauheen helppoa, mut luulenpa, että se vaatii itseltäkin vähän.
En tiedä mitä ne syötti mun serkulle, kun se oli osastolla. Mut sitä ei ottanu mikään kupoliin.
miks ei?Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Älä nyt tuommoisia rupea käyttämäänAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:minkäläiset lääket ne on sitten?Alkuperäinen kirjoittaja finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kait ne lääkkeetkään ihan noin vaan itsekseen auta ilman, että tarttee itse tehdä itselleen mitään. Sen kun vaan nappaat pillerin purkista, ni elämä hymyilee jälleen. Oishan se kauheen helppoa, mut luulenpa, että se vaatii itseltäkin vähän.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse::hug: Toivottavasti helpottaa kun saatte testitulokset.
Onko mitenkään mahdollinen ajatus että opettelet rentoutumista? Hae vaikka netistä jotain rentoutusnauhoja, -musiikkia ja -harjoituksia.
Urheilu muuten auttaa mielialaan, tuottaa endorfiineja. Jos koitat jotain reipasta kävelylenkkiä?
en edes halua kokeilla :ashamed: kun en osaa rentoutua noin vaan :/
Niihin jää koukkuun.. Kaikki rauhoittavat taitaa olla sellaisia, bentsot ainakin? Korjatkaa jos olen väärässä. Jossain osastohoidossa äärimmäisessä hädässä ja kertaluontoisesti voi olla ok, mutta ei mihinkään jatkuvaan käyttöön.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:miks ei?Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Älä nyt tuommoisia rupea käyttämäänAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:minkäläiset lääket ne on sitten?Alkuperäinen kirjoittaja finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kait ne lääkkeetkään ihan noin vaan itsekseen auta ilman, että tarttee itse tehdä itselleen mitään. Sen kun vaan nappaat pillerin purkista, ni elämä hymyilee jälleen. Oishan se kauheen helppoa, mut luulenpa, että se vaatii itseltäkin vähän.
![]()
Kun mä otan esim.2 opamoxia,mulla melkein koko päviä on niin ihana,kun uus ihminen olen
:ashamed:
Pamit koukuttaa nopeesti! Älä niitä käytä, jos ei oo ääri pakko! Mulla on ollu 2 kertaa 30 kpl:n resepti Diapameja ja aloin olla aika koukusa, vaikka en käyttäny niitä kun harvoin. Alko van tulla semmoinen tapa, että otti aina vitutukseen ja kun ne loppu, oli vaan päätettävä, ettei enää hae uutta reseptiä.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:miks ei?Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Älä nyt tuommoisia rupea käyttämäänAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:minkäläiset lääket ne on sitten?Alkuperäinen kirjoittaja finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kait ne lääkkeetkään ihan noin vaan itsekseen auta ilman, että tarttee itse tehdä itselleen mitään. Sen kun vaan nappaat pillerin purkista, ni elämä hymyilee jälleen. Oishan se kauheen helppoa, mut luulenpa, että se vaatii itseltäkin vähän.
![]()
Kun mä otan esim.2 opamoxia,mulla melkein koko päviä on niin ihana,kun uus ihminen olen
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse::hug: Toivottavasti helpottaa kun saatte testitulokset.
en edes halua kokeilla :ashamed: kun en osaa rentoutua noin vaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Nimenomaan, ei kannata kokeilla! Koska ne koukuttaa nopeestiAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:Niihin jää koukkuun.. Kaikki rauhoittavat taitaa olla sellaisia, bentsot ainakin? Korjatkaa jos olen väärässä. Jossain osastohoidossa äärimmäisessä hädässä ja kertaluontoisesti voi olla ok, mutta ei mihinkään jatkuvaan käyttöön.Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sun käytkö sä juttelee missään? psykologilla esim?
Sulla on vaan aika pitkään tainu olla noita ongelmia
Ja sun lääkäri ei taida olla mistään kotosin, onks sulla mahollisuus käydä jonkun toisen vastaanotolla??