Saako alle 18v äiti syntymättömän lapsen vakuutuksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mona

Vieras
Otsikossa siis kysymys. Olin yhteydessä vasta yhteen vakuutusyhtiöön, mutta heiltä sitä ei saa, koska äiti on laskettuna-aikana 17v. ja riskit näin ollen tavallista suuremmat.

Onko kukaan saanut syntymättömän lapsen vakuutusta vastaavassa tilanteessa ja mikä vakuutusyhtiö?

Tuskin saa. 17-vuotias on riskisynnyttäjä. Ei vakuutusta saa edes jos on esim. verenpaine koholla. Neuvolakortti syynätään tarkaan ja äidin terveyshistoria muutenkin. Esim mahdolliset perinnölliset sairaudet ja allergiat

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuskin saa. 17-vuotias on riskisynnyttäjä. Ei vakuutusta saa edes jos on esim. verenpaine koholla. Neuvolakortti syynätään tarkaan ja äidin terveyshistoria muutenkin. Esim mahdolliset perinnölliset sairaudet ja allergiat

Kyllä ne katsoo alle 18 vuotiaan synnyttäjän riski tai yleensäkin erilaiseksi vaikka kait tuolla mitään suurta eroa on 18v synnyttäjään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Jaa-a, 17vuotias kun tosiaan on riskissynnyttäjä..

millä tavalla itse olin 17v ensi synnyttäjä?

Sinun asioistasi en tiedä, mutta kun itse esikoiseni sain luokiteltiin mut ikäni puolesta riskisynnyttäjäksi ja olin 17vuotias ja muutkin tuntemani alle 18vuotiaana lapsensa saaneet.