Saako iphoneen tilattua soittoääniä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyy hän

Vieras
Moon ihan pihalla tuon uuden puhelimeni kanssa :) Haluaisin siihen jonkun kivan soittarin, mutta sepä ei onnistu mistään buumista yms.
Mistä te olette ko. puhelimeen tilanneet soittoääniä (puhelimen omat on vaan jotain kilkutuksia)?

Maksullisia soittoääniä saa ostettua AppleStoresta, itse oon tehtaillut niitä iTunesilla vaikka onkin aika työlästä (pitää muokata biisistä alle 20 sekunnin pätkä ja sit muuttaa se puhelimen ymmärtämään muotoon, ohjeet löytyy googlaamalla).

[QUOTE="eden";24965227]Maksullisia soittoääniä saa ostettua AppleStoresta, itse oon tehtaillut niitä iTunesilla vaikka onkin aika työlästä (pitää muokata biisistä alle 20 sekunnin pätkä ja sit muuttaa se puhelimen ymmärtämään muotoon, ohjeet löytyy googlaamalla).[/QUOTE]

Kuulostaapa hankalalta :/ Hitsi, kun tottui noihin nokialaisiin ja siihen, että soittaritkin sai helposti tilaamalla.

onnistuu tuo myös appsilla nimeltä ringtone maker, löytyy iphonen apps storen kautta, ilmainen ohjelma. silloin vaan pitää olla puhelimessa se kappale mistä haluat sen soittoäänen tehtävän.

[QUOTE="aapee";24965241]Kuulostaapa hankalalta :/ Hitsi, kun tottui noihin nokialaisiin ja siihen, että soittaritkin sai helposti tilaamalla.[/QUOTE]
Korjaus: typerästi tilaamalla. Ei niistä tartte maksaa. Paitsi nyt, kun on se hieno iLuuri.

Yhteistyössä