Saako isä hakea lapset poliisin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Narsisti miehenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis minulle sopisi oikein hyvin, että isä häipyisi kokonaan lasten elämästä. En yritä olla tasapuolinen itseni vuoksi. Haluaisin pitää lapset vaikka kokonaan itselläni. Mutta isä on lähdössä käräjille vaatimaan lasten huoltajuutta kokonaan itselleen, ei edes tapamisia minulle. Yritin koko vkonlopun sopia, koska minusta se antaisi paremmat mahdollisuudet tulevaan lastenasioiden hoitoon. Ja lasten takia haluaisin, että heillä olisi mahdollisuus nähdä isää. Isä kyllä hermostuu helposti lapsiin, varsinkin väsyneenä, joten se on yksi syy siihen, että toivon lasten olevan isällään vain lyhyitä aikoja. Yritän ihan totta olla oikeuden mukainen, mutta kun en omasta mielestäni saa oikeutta itse ja lastenkin hyvinvointi on niin ja näin. Millä saa järkeä tuollaisen miehen päähän? Muuta kuin kiristämällä itsekin? Tämä on niin vaikeaa? Enkä halua kiristää, mutta en myöskään voi enää itseni takia olla loiventamassa isän ja lasten välejä. Ei kyllä ole suoraan lapsille mitään yrittänyt. Halveksunta esim housuun kakkaamisesta on vain mielestäni ihan tarpeeksi paha noin pienelle. Ei vielä osaa. En vain jaksa enää taistella tuon miehen kanssa. Teen mieluummin sopimuksen kun lähden loan heittoon käräjille. Hän kyllä syitä varmasti löytää.

Hei, sun on oltava napakka! Kovalla vain kovaa vastaan - muu ei yksi kertaisesti pure. Olet kirjottanut v.2012 ja tuntuu kyllä vähän, että voiko tekstisi olla tottakaan? "Halveksunta 1,5-vuotiaalle kun kakkaa housuun" ei ole isän vaan suden toimintaa. Et missään tapauksessa suostu mihinkään. Tarvitset psykologin välitöntä apua, jos tuntuu siltä yhtään että väkivaltainen mies voisi mitään voittaa. Löydä itsetuntosi! Ja löydä se mitä sinä haluat - et halua tuollaista isää lapsillesi, mieti nyt lapsen parasta!

Ilmoita päiväkotiin päivät jolloin isän kuuluu hakea. Joka tapauksessa lastenvalvojalle aika ja paperille kaikki. Älä sovi mitään viestein tai puhein. Käyttää vielä sua vastaan melko varmasti tulevassa oikeudenkäynnissä.

Yhteistyössä