Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2005 klo 15:47 Koppa kirjoitti:Jos mietit vauvalle mahdollista nukkumapaikkaa koneeseen ja siksi mietit sinne rattaita, niin kysypä lentoyhtiöltä, onko heillä jotakin vauvankoppaa. Olen joskus kuullut, että jollakin on ollut sellainen. Kopan lisäksi pitäisi saada vielä eturivin paikka, jossa on paljon edessä jalkatilaa. Sinne koppakin mahtuu.
tähän lisäisin sen et koneesta poistuttaessa rattaita ei saa vaan ne saa sit samalta hihnalta matkalaukkujen kans. ja kuulin et olikohan sas, saa 70e oman turvaistuimen ottaa.. mut ainakin finnairilla on pari vauvan kaukaloa etummaisilla penkkiriveillä.Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2005 klo 11:47 krahu kirjoitti:Tuota... voi olla etta on eri kaytantoja, mutta tahan asti lennoilla joilla olen ollut on voinut ottaa rattaat mukaan kun odottaa lennolle paasya ja jattaa ne juuri ennen koneeseen menoa ruumaan laitettavaksi ja ne saa saman tien kun astuu koneesta ulos.
En ole edes kysellyt istuimista tai muista koneen sisalla kun vaavi aina istunut sylissa vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2005 klo 20:37 Nanna04 kirjoitti:Sitä mäkin vähän jännitän, että jos joudutaan miehen kanssa erikseen istumaan, niin miten tota vauvelia sitten siirrellään! Mutta kyllä niin näämmä on käynyt muillekin, joten kait mekin pärjätään. Kiitos muuten viesteistäsi, jotenkin tulee helpottunut olo, kun kuulee muiden kokemuksista!
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 22:39 äippä72 kirjoitti:mullakin on kyllä se mielikuva että paikkojen valintaan ei voi enää vaikuttaa lähtöselvityksessä, mutta en tiedä 100varmaksi
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 21:01 Nanna04 kirjoitti:Nyt taas tyhmänä täällä kyselen, että miten se lähtöselvityksen tekeminen vaikuttaa niihin paikkoihin? Mä olen luullut että ne paikat varataan jo muutamaa päivää ennen lentoa, mutta onko tää vaan mun luuloni?