Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:Kookostalle vastaan vielä, että olen aika hyvin perillä eri koulutusmahdollisuuksista. Tiedän myös kuinka vaikeaa on yrittää sovittaa yhteen perhe, työ ja opiskelu.
Alkuperäinen kirjoittaja ysiläisen äiti:totta tuo, että amiksen jälkeen olisi se ammatti.
En tiiä, vaikeeta. Kun lapsi olisikin normaali, mutta arjen hallinta on hänellä oikeasti hukassa.
Mitäs sit, jos amis jää kesken?
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:No meillä opiskellaan ja eletään perhe-elämää. Mies on päivät koulussa ja minä illat. Töitä tehdään kumpainenkin miten niitä satutaan saamaan. Ja hyvin on mennyt =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Ei saa. Ei siitä mitään pakottamalla tulis kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Vakavan keskustelun paikka, mutta en ite lähtis pakottmaan, melkein aikuista ihmistä.
Tunnen lapsia, jotka asuvat sisäoppilaitoksessa jo 12-13-vuoiaasta alkaen.... ja ihan hyvin on mennyt, kun vanhemmat luottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ysiläisen äiti:200 km tulee matkaa siihen kouluun johon on tahtomassa (tämä se lähin vaihtoehto).
Kai mä pelkään että ammattikoulu on hänelle liian helppo ja hän turhautuu siellä. Koska arjen taidoissa on ongelmia, hän saattaa ilman valvontaa luisua väärille urille.
Ei ole kyse minun haaveistani, kokemuksistani kyllä; itse en lukiota ole käynyt koska vanhempani halusivat minut nopeasti leipää tienaamaan. Täysi-ikäisenä lapsi saa päättää asiostaan, mutta alaikäisenä minä olen se joka hänestä vastaa. Lapsen suhteen olen yh, muuten avioliitossa.
Vaikka lukio jäisi kesken, niin ikää ehtisi tulla tarpeeksi. Eikä joutuisi ottamaan velkaa jo alaikäisenä. En minä hänen alavalintaansa epäile, kykyjään vaan. Eihän se lukio mitään pois sulje, vaikka jäisi keskenkin!
Alkuperäinen kirjoittaja ysiläisen äiti:Vaikka lukio jäisi kesken, niin ikää ehtisi tulla tarpeeksi. Eikä joutuisi ottamaan velkaa jo alaikäisenä. En minä hänen alavalintaansa epäile, kykyjään vaan. Eihän se lukio mitään pois sulje, vaikka jäisi keskenkin!
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:Mutta eikös se ole niin että jos saa huonot paperit lukiosta (kun ei kiinnosta) niin niistä on vain haittaa jatko-opiskeluja haettaessa :/
Eiköhän niillä kuitenkin amikseen pääse...
Niin tai sitten hakee sinne amikseen niillä ysin papereilla, jos lukion paperit niiiiiin huonot...![]()