Saako OPETTAJALLA olla tatuointi?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Meinasin, että ottaisin kolmekymppisten kunnaiksi ensi talvena itselleni tatuoinnin. Ihan pienen ja huomaamattoman, nilkkaan sisäpuolelle. Nyt kun olen asiasta muutaman ihmisen kanssa jutskaillut, moni on sitä mieltä, että paikka ainakaan ei ole hyvä, se kun saattaa näkyä töissä (lähinnä jos oon kääntänyt farkut capreiksi).

Olen ammatiltani äidinkielen ope, opetan siis akselilla yläkoulu - lukio - ammatilliset oppilaitokset. Itselleni ei olisi juolahtanut mieleenkään, että pieni tatska olisi opettajalle sopimaton, mutta kertokaa te muut mielipiteenne? Saako opettajalla olla tatuointi?

Voi herran pieksut!! Nykyäänhän tatuointi on ihan jokapäiväinen asia.
Ton perusteella kukaan ei saa opettajan virkaa, jos on jo valmiiksi tatuointi virkaa hakiessa.

Ota se tatuointi ja nauti siitä :)

No ei todellakaan! Onhan monilla opettajilla paljon näkyvämpiäkin ja ei mul ainakaa olis mitää ongelmaa vaik tytön opettaja olis tatuoitu päästä varpaisiin! No tyttö kyl menee vast 5 vuoden pääst kouluu... :whistle: mut parempi tatuoitu ope ku kaavoihinsa kangistunut vanhapiika opettaja!

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
saa olla mut mun mielestä monilla muillakin opettajilla tatuoinnit ois hyvä saada peitettyä tarvittaessa...

en ole opettaja ja mulla on 2 tatskaa

Tarkoitus on siis ottaa se sen verran korkealle, ettei se pitkien housujen lahkeen alta vilahtele. Hameita en juurikaan käytä, ja jos käytänkin, sukkikset on yleensä niin paksut, ettei se tule näkymään. Eli ainut "ongelmatilanne" koulussa olisi juurikin nuo caprit - ilman sukkia korkeintaan alkusyksystä ja loppukeväästä.

Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
saa olla mut mun mielestä monilla muillakin opettajilla tatuoinnit ois hyvä saada peitettyä tarvittaessa...

en ole opettaja ja mulla on 2 tatskaa

Tarkoitus on siis ottaa se sen verran korkealle, ettei se pitkien housujen lahkeen alta vilahtele. Hameita en juurikaan käytä, ja jos käytänkin, sukkikset on yleensä niin paksut, ettei se tule näkymään. Eli ainut "ongelmatilanne" koulussa olisi juurikin nuo caprit - ilman sukkia korkeintaan alkusyksystä ja loppukeväästä.

siis tarkotin monilla muillakin KUN opettajilla... no ei lai se ketään häiritse en osaa sanoo... onko koulun muilla opettajilla? ja luulis et et ei haittaa missään yläasteella ja lukiossa.

Alkuperäinen kirjoittaja dorq:
Ei tietenkään saa olla,johan sen nyt sanoo järkikin...?
Eihän muilla ku huligaaneilla ja horatsuilla ja muuten epämääräisillä tyypeillä oo kuvia!

tuo oli todellinen ajatusmaailma 80luvulla kun mulle ensimmäinen kuva tehtiin :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja dorq:
Ei tietenkään saa olla,johan sen nyt sanoo järkikin...?
Eihän muilla ku huligaaneilla ja horatsuilla ja muuten epämääräisillä tyypeillä oo kuvia!

Mihinkähän kategoriaan mä noista kuulun, kun mulla on kolme tatskaa? :D :saint:

Yhteistyössä