Saako OPETTAJALLA olla tatuointi?

Jee! Sit pitäisi vaan keksiä, et millaisen tatskan sitä ottais... osaako kukaan vinkata kivaa sivustoa vaikka, mistä löytäis malleja - ja tribaali- ym. kuvioille jotakin selityksiä, et mitä ne tarkoittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
Ensin tiedä varmasti, mitä olet tekemässä. Se kuva ei ihan helposti katoa... Lehtihyllyistä löytyy ihan kivoja julkaisuja ja kuvia.

Joo, ei tää oo mikään päähänpisto. Lupasin nimittäin 20-vuotiaana itselleni, et jos viel kolmikymppisenä oon samaa mieltä, niin sit otan sen. Eikä näytä mieli muuttuneen...

Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
Ensin tiedä varmasti, mitä olet tekemässä. Se kuva ei ihan helposti katoa... Lehtihyllyistä löytyy ihan kivoja julkaisuja ja kuvia.

Joo, ei tää oo mikään päähänpisto. Lupasin nimittäin 20-vuotiaana itselleni, et jos viel kolmikymppisenä oon samaa mieltä, niin sit otan sen. Eikä näytä mieli muuttuneen...

Sinä tapauksessa oikean kuvan löytyminen ei ole mikään ongelma. Joskus se ottaa myös aikansa. Lycka till ja pidä varasi. Tatuoiminen tulee tavaksi...

Saahan opettajilla olla tatuointeja siinä missä muillakin. Itselläni ei ole; eivät ole minun juttuni! Nyt kesäaikana ihmisten pukeutuessa paljastavammin näkee turhan paljon todella surkeita ja rumia tatuointeja. Silloin tällöin onneksi huomaa myös taidokkaita ja upeita luomuksia, jotka ylensä eivät ole kovin suuria. Valitse tarkkaan sekä kuvio että työn tekijä, niin tulos on ilo silmälle!

niin 00koska eri työpaikoi0ssa ja jopa eri ku3nnissa on eri säännökset. itse työskentelen sairaalassa ja meidän ohjeet kieltää tatuoinnit näkyviltä paikoilta. ystäväni työskentelee lastentarhanopena ja heillä myös sama sääntö.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja miisa:
kannataisi kysyä rehtorilta.sillä meidän mielipiteellähän ei ole työsi kannalta mitään merkitystä.

Kysyä rehtorilta, että saako aikuinen ihminen ottaa tatuoinnin? :whistle:

joissakin työpaikoissa on tiettyjä rajoituksia.... ei sairaanhoitaja vaikka aikuinen on saa käyttää töissä hajuvettä yms...

no eihän opettaja olekkaan mitenkään erilainen...kun on valinnut ammatin,jossa "auttaa7opastaa" ihmisiä ja palkka koostuu yhteiskunnan varoista niin silloin yleensä tälläisiä säädöksiä on olemassa,jotka noudattaa yleisiä hyviä malleja.en nyt sano minun mielipidettäni tässä vaan ihan yhteiskunnan normeja. esim.jos opettajalla lävistyksiä, tatuointeja tms näkyvillä paikoilla kuljemme "rajamailla" normaalista hyvästä-en sano että tatuoinnit ei olisi normaalia minulle..ja se saattaa aiheuttaa vanhemmissa erilaisia mielenilmauksia, jotka saattavat vaikuttaa heidän mielipiteeseen ja näin ollen siihen tulee puuttua. ajatelkaan nyt "presidentillämme olisi näkyvillä paikoilla tatuointeja" ei olisi eduksia...vaikka primääri väestön mielestä olisikin, ei valtaväestön. ..

Mulla ei ole vielä vakityöpaikkaa, itse asiassa ensi sysyn työtilanne on vielä auki kokonaan, että sikäli on paha mennä kysymään reksiltä... enkä kyllä kysyis moiseen lupaa muutenkaan. Yhdessäkään tähänastisista työpaikoistani en oo kyllä törmännyt minkäänlaisiin rajoituksiin, eli kukaan ei oo koskaan kysynyt, onko tatskoja vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja minun:
en haluaisi lapseni opettajaksi tatuoitua ruusua!saatikka lävistettyä nahkaa.ei kiitos.sopii itä-hgiin.tai siis saa olla tatuointi jos ei näy muiden silmiin.

No voi kamala jos näkyy tatuointi tai lävistys. Ne kun eivät oikeasti vaikuta ihmisen työskentelyyn

meidän lasten koulussa oli mies opettaja jolla oli pääkalli-kotka ja joku käärme tatuointi.saimme hänet aika nopeasti savustettua pihalle.ei sovi lastemme silmille. vaikka maailmalla matkaavatkin ja näkevät kaikkea,mutta ei minun nurkille.kiitos!

Yhteistyössä