Saako OPETTAJALLA olla tatuointi?

Alkuperäinen kirjoittaja riikka:
meidän lasten koulussa oli mies opettaja jolla oli pääkalli-kotka ja joku käärme tatuointi.saimme hänet aika nopeasti savustettua pihalle.ei sovi lastemme silmille. vaikka maailmalla matkaavatkin ja näkevät kaikkea,mutta ei minun nurkille.kiitos!

:laugh: :laugh: Mä en taas halua mun lapseni opettajaksi mitään tiukkapipoa :kieh: :kieh:

Minusta kenelläkään ei pitäisi olla tatuointia semmosessa paikassa, etteikö sitä pystyisi helposti peittämään.
Pieni kuva nilkassa on minusta ok, mutta kielilävistys lastenhoitajalla ei. En ajattele, että lävistyksiä ottaneet ihmiset olisivat sen enempää "horatsuja ja hulikaaneja" vaan ne lävärit on vaan pelkästään rumia, enkä haluaisi lapseni oppivan, että se on jotenkin hienoa tai edes normaalia. Eikös ne kielijutut vielä kaiken lisäksi tärvele hampaat?

ettei olis hienosta virkaintoisuutta ap:llä. että kun tässä ollaan vallan opettajia ja noin....... oleksä muuten juuri se opettaja joka kerto olevansa koulutukseltaan maisteri gvv? ai miten mä nauroin! mä itse oon maisteri gv, tohtori vvv!!!!!

Öö häh? :o Miksi ei? :o Mun kaveri on päiväkodissa töissä ja sillä on aikas jumalaton tatska selässä,joka varmasti näkyy kun toppi päällä kesällä sielä heiluu.. :D Tottahan toki!

Pojalla oli ekaluokalla opettaja jolla oli rengas nenassa. Siispa han kulki nimityksella 'ringnose' lasten keskuudessa. Tatuoinneista en muista; varmasti niitakin oli, lavistyksista ja vaaatetuksesta paatellen. Ja hyvin oppi poika, ja kovasti tykkasi Ringnose-opestaan. :D

Joo, olethan varmasti miettinyt tarkkaan..olethan pienoisten viattomien pilttien roolimalli ja roolimallinhan tulee käyttäytyä ja olla ulkoasultaan nuhteeton; tatuointien lisäksi myös caprit ovat arveluttavat = lyhyet!!!!
Muista ihmeessä, että nutturasta EI SAA roikkua haiventakaan..sehän olisi merkkinä edesvastuuttomuudesta, jota et opettajana tahdo esittää oppilaillesi..tiedä mitä saavat vielä päähänsä! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja entäpä:
Saako lääkärillä olla lävistyksiä kasvoissa?

Hygieniasyistä ei saa. Tosin mun logiikka ei riitä käsittämään, miksi korvakoruja kuitenkin saa käyttää....

Keittiölläkään ei saa olla kasvojen alueella lävistyksiä, meidän koulussa ollaan erittäin tarkkoja sen suhteen.

Mun lapsesta tulee varmaan aivan kieroon kasvanut, kun mulla on kolme tatuointia :'( Tytön tädillä, mummulla ja paapallakin on tatskat, tytön isäkin on suunnitellut ottavansa sellaisen. Siis kamalaa :'( :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja entäpä:
Saako lääkärillä olla lävistyksiä kasvoissa?

Hygieniasyistä ei saa. Tosin mun logiikka ei riitä käsittämään, miksi korvakoruja kuitenkin saa käyttää....

Keittiölläkään ei saa olla kasvojen alueella lävistyksiä, meidän koulussa ollaan erittäin tarkkoja sen suhteen.

Hygieniasyistä joo...mä oon havainnut et jengi jostain syystä näprää noita naamaläväreitään kumman paljon...sormilla siis ja seuraavaksi sormet salaatinteossa.Nam!
:saint:

en yhtään ihmettele aloitustasi. ehkä vuos sitte oli kotkan puolen koulusta juttua lehessä ja yhellä mies opettajalla näkyi kuvassa tatuointi (tais olla kädessä). heti oli kohta tekstaripalstalla kirjoituksia asiasta. oli vielä muistaakseni erityisluoka ope (entinen tarkkailuluokka) ja tuntu et oppilaatkin oli levottomia ihan vaan sen takia kun opettajalla oli tatuointi. että aina niitä nipottajia löytyy!! mut onneksi suurin osa hyväksyy opettajilla jopa tatuoinninkin:)

Kertokaa nyt ihan perusteellisesti, miten tatuointi vaikuttaa ko. henkilön ammattipätevyyteen? Jos opettajilla ei saisi olla tatuointeja, lävistyksiä yms. pelkästään siitä syystä, etteivät ne lasten vanhempien mielestä näytä hyvältä, on perustelut mielestäni laihoja ja pinnallisia.

Yhteistyössä