H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Kai ne sossussa vaatii tiliotteen ja näkee jos oot siirtänyt normitililtäsi s-tilillesi
peesaan. on väärin elää yhteiskunnan varoilla jos ei ole pakkoAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ööh... Jos kerran on rahaa laittaa säästöön, niin oletkohan edes sossun tarpeessa? Ihmetyttää nämä kaikenmaailman kikkailijat.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin että parempi vaan kun tuhlaan kaiken sossusta saamani, enkä laita mitään säästöön
oisko sitten hyvä??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin että parempi vaan kun tuhlaan kaiken sossusta saamani, enkä laita mitään säästöön
oisko sitten hyvä??
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi:Sossu ei soittele mihinkään.
Kerran laitoin selvityksen ja puhelinnumeron jos haluavat varmistaa erään laskuasian.Sieltä vain tuli ilmoitus että "Sos.virkailijan tehtävä ei ole tarkistaa näitä asioita vaan hakijan tehtävä on ilmoittaa asialliset liitteet".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Joo..:Yks jälkihuollossa oleva tuttu soitteli sossuun et hän tarttee sitä, tätä ja tuota, sossu laitto tilille rahat. EIKÄ KYSYNYT EDES KUITTEJA! Arvaatte varmaan että tyyppi käytti rahat johonkin muuhun kun uuteen sänkyyn,sohvaan ja pesukoneeseen...ja vuoden päästä haki samat rahat uudelleen...Itse painoin duunia hulluna koulun ohella että sian syödäkseni! Arvatkaa veetuttiko. Ja edelleen veeituttaa nämä sossupummit! Menkää TÖIHIN!
Nämä on taas näitä kuulopuheita, ei sieltä kenellekään miten vaan rahaa jaeta..
oisko sitten hyvä??
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin että parempi vaan kun tuhlaan kaiken sossusta saamani, enkä laita mitään säästöön
oisko sitten hyvä??
Ei toki. Haet sossusta lisää vasta kun edelliset on käytetty.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja oho:Siis saat sossulta rahaa ja siitelet sitä jemmaan!! Kaikkia me tässä maassa kanssa veroillamme elätetään! Sais lopettaa nuo avustukset kokonaan!!
Niinpä.
oisko sitten hyvä??
Alkuperäinen kirjoittaja prkl stana:Kyllä vit*uttaa. Ei ole kiva lukea näitä, kun käy itse töissä, eikä saa lapsilisää lukuun ottamatta mitään tukia. Vahvasti olen sitä mieltä, että keskituloinen lapsiperhe on niin riistetty Suomessa. Kaikessa täydet maksut, mistään ei tukia. Ja sitten nää lusmut leuhkii säästävänsä toisten persnahasta poimittuja euroja.
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin että parempi vaan kun tuhlaan kaiken sossusta saamani, enkä laita mitään säästöön
oisko sitten hyvä??
ei ne saa sitä mistään tietää jos et oo aikasempaakaan jotuunu siitä tilistä viemään mitään tiliotteita..et vie nytkään.mä luulisin..säästä ihmeessä jos pystyt ei se keltään pitäis olla påois jos sä säästät siitä toimeentulotuestas saat tehä sillä mitä haluut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi hyvänen aika... Jos sinne laittaa vaikka 10? kuussa et saa ostettua sit jotain isompaa esim. tv:n jos se hajoaa... Ai niin senkin saa sossusta jos vaan menee pyytämään... Kaveri oli saanu ompelukoneenkin!
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin että parempi vaan kun tuhlaan kaiken sossusta saamani, enkä laita mitään säästöön
oisko sitten hyvä??
ei ne saa sitä mistään tietää jos et oo aikasempaakaan jotuunu siitä tilistä viemään mitään tiliotteita..et vie nytkään.mä luulisin..säästä ihmeessä jos pystyt ei se keltään pitäis olla påois jos sä säästät siitä toimeentulotuestas saat tehä sillä mitä haluut