H
höh
Vieras
TAYSissa olen 2 kertaa pitänyt imetysliivit, enpä ole kysellyt mitään tai kätilö niistä mitään sanonut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Seinäjoella ei saa pitää. Otetaan pois kun annetaan sairaalavaatteet ja liivit saa vasta kun on lähdössä kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mulla oli alkuun, kun laitettiin käynnitystippa(olis pitänyt ottaa pois)..meinaan sit kun siinä touhu eteni ja jouduin riisuun ne(en nyt muista miksi) niin siinähän ne roikku tippatelineessä...eipä niitä pois saanut siitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Seinäjoella ei saa pitää. Otetaan pois kun annetaan sairaalavaatteet ja liivit saa vasta kun on lähdössä kotiin.
REps. Siis takavarikoiko ne sulta liivit ettet pistä niitä salaa?![]()
Eikö edes imetysliivejä saa pitää sairaalassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Minä unohdin riisua rintsikat ennen saliin menoa. Tiellähän ne sitten jossain vaiheessa on.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Siis onko jollakin ollut synnytyksessä alushousut jalassa? Miten se voi olla mahdollista? Ja joku tuolla sanoi että haluais pitää alkkarit jalassa ja rintaliivit päällä että olis jotenkin rennompi ja luontevampi??? What???? Voiko synnytyksessä olla jotenkin rento ja luonteva?? Kyllähän siellä sairaalassa kuitenkin kaikki paikat tulee paljastettua ties kuinka monelle...miten niiden kipujen aikana voi edes ajatella et miltähän mun rinnat nyt näyttää ja pitäsköhän vetää alushousut välillä jalkaan etten nyt ois tässä ketarat ojossa kaikille paljastelemassa...voi hyvänen aika!!!!! *pudistelee päätään*