K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuka idiootti vertaa leikkelettä liukumäkeen? Jos jotakin otat, sen myös syöt. Näin meillä on tehty neljän lapsen kanssa (nuorin nyt 5v) ja ovat oppineet sekä syömään monipuolisesti mutta myös syömään sen, mitä ovat ottaneet.
Erikoislapsi? Kyllähän tuon ikäiset normaalisti puhuu jo. Erikoislapsen kanssa voi olla vaikeampi vääntää, mutta normaalin ollessa kyseessä olen kyllä samaa mieltä kuin puolisosi. Jos itse jotain haluaa, niin pitää se syödäkin. Ei ruokaa voi haaskata niin että ensin halutaan ja sitten ei syödäkään.Kun 2 ja puol vuotias ... Ei osaa puhuakaan vielä että vois itseään ilmaista muuten kun itkulla ja käsillä, mies sitten hermostuu![]()
Kuka idiootti vertaa leikkelettä liukumäkeen? Jos jotakin otat, sen myös syöt. Näin meillä on tehty neljän lapsen kanssa (nuorin nyt 5v) ja ovat oppineet sekä syömään monipuolisesti mutta myös syömään sen, mitä ovat ottaneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Höpöä;30625268:Erikoislapsi? Kyllähän tuon ikäiset normaalisti puhuu jo. Erikoislapsen kanssa voi olla vaikeampi vääntää, mutta normaalin ollessa kyseessä olen kyllä samaa mieltä kuin puolisosi. Jos itse jotain haluaa, niin pitää se syödäkin. Ei ruokaa voi haaskata niin että ensin halutaan ja sitten ei syödäkään.