Saako teidän mielestä ulosotossa oleva ihminen saada lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuumeileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
taas joku torvelo muka uteliasuuttaan kysyy neuvoa, että saako tehä lapsia kun velkaa niin ja niin paljon ja en osaa säästää vaan rahat loppu aina ennen seuraavaa rahapäivää j aminä ooon AIIINAA HALUNNU ainaski kaks omaa lasta , ihan sama vaik mullei oon rahaa penniäkään ku oon niin onneton ,että oon luottokorttilaskuilla saanu itteni ulosottoon jne.

Oot todella lapsellinen tapaus ja et älyä mitään raha asioista ja siitä, että jos tulee ero niin mitkä sun tulot on sitten vaikka saisit elareita ym.

Ei noin tyhmän kannata enää lisääntyä, ikääkin jo on, mutta vaikutat yhtä tyhmältä edelleen.

vaikka ois kuin pienet tulot niin siitkäin pystyy säästämään ja laslemaan mikä on päiväbudjetti, helvetin yksinkertaista.

Kyllä minä sen tiedän :D Mutta moni ap kirjoittaa loppuunsaakka aina ekan viestin nimimerkillä eikä ap:na, tai sitten käytetään ilmaisuja aapee, alkup. , aloittaja yms. Todellakaan läheskään kaikki ei käytä muotoa "a p" täällä yleisesti. Mutta kummasti aina näissä ketjuissa muoto on sama.... ;)

Aapee, aapee ja aloittaja ovat myös rekisteröityjä. Moni käyttää tuota a p kun aiemmin käytettiin ap, mutta sitä ei voi enää käyttää kun joku idiootti on rekisteröinyt sen. Mäkin käytän tuota a p enkä ole tämän ketjun aloittaja. Ei ole mitään sääntöä siitä, että ei saisi tuota käyttää. Ihan yleisessä käytössä on eikä sen perusteella voi päätellä, että ketjun aloittaja on aina sama.

Joku tuolla kirjoitti, että parisuhteen kesto aina sama näissä ketjuissa. Mä en kyllä huomannut ap:n kertoneen parisuhteensa kestosta mitään. Enkä jaksa uskoa, että näitä aloituksia tekee yksi ja sama ihminen. Eikä mua edes kiinnosta seurata palstaa niin paljon, että huomaisin voisiko jotkut aloitukset olla saman ihmisen. Ja mitä sitten vaikka olisivatkin? Miksi tämä ärsyttää niin paljon? Mä ap:n tavoin nyt peräänkuulutan sitä elämää, ihan omaa sellaista.

Mä olen se joka mietti asuntolainan saamista luottotiedottomana. En ole tämän ketjun aloittaja. Eli meitä työttömiä luottotiedottomia on palstalla ainakin kaksi. :laugh: :D

[QUOTE="Minnaa";30752629]Aapee, aapee ja aloittaja ovat myös rekisteröityjä. Moni käyttää tuota a p kun aiemmin käytettiin ap, mutta sitä ei voi enää käyttää kun joku idiootti on rekisteröinyt sen. Mäkin käytän tuota a p enkä ole tämän ketjun aloittaja. Ei ole mitään sääntöä siitä, että ei saisi tuota käyttää. Ihan yleisessä käytössä on eikä sen perusteella voi päätellä, että ketjun aloittaja on aina sama.

Joku tuolla kirjoitti, että parisuhteen kesto aina sama näissä ketjuissa. Mä en kyllä huomannut ap:n kertoneen parisuhteensa kestosta mitään. Enkä jaksa uskoa, että näitä aloituksia tekee yksi ja sama ihminen. Eikä mua edes kiinnosta seurata palstaa niin paljon, että huomaisin voisiko jotkut aloitukset olla saman ihmisen. Ja mitä sitten vaikka olisivatkin? Miksi tämä ärsyttää niin paljon? Mä ap:n tavoin nyt peräänkuulutan sitä elämää, ihan omaa sellaista.[/QUOTE]

Eiköhän se ärsytä ihan siksi, että tyyppi alkaa muistuttamaan ammattivalittajaa, eli provoa. Ei minua haittaa jos sinä haluat moiselle vakavissasi vastata sen sata kertaa, go for it :D Ja tämän asian on jo moni ihminen tässä ketjussa huomannut, eli aika moni varmaan sit tarttee sen elämän... Tai sitten olemme vain oikeassa.

Vinkkinä aloittajalle, kannattaa välillä kysellä muillakin palstoilla. Saattaa saada uutta huomiota. Siitähän tässä on kyse, huomionhalusta eikä mistään muusta. Ja kannattaa muistaa, että kirjoitustyyliai ovat yllättävän tunnistettava :D

Yhteistyössä