Saako yh-äiti juoda joka toinen viikonloppu?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kun täällä jotkut on joskus kauhistelivat sitä, että jos yh-äiti juo joka toinen viikonloppu aina kun lapset ovat isänsä luona.

Mä en nyt ymmärrä miksi niin ei saisi tehdä. Eihän lapset ole sitä näkemässä ja jos kerran on rahaa tuollaiseen.

Kertokaa joku viisas miksi noin ei saisi tehdä? :whistle: B) :xmas:

Mä taas en voi lakata ihmettelemästä, että miksi TODELLA monet eronneet ja yh:t viettävät lapsettoman viikonloppunsa kännäten. En ole ikinä sitä ymmärtänyt, vaikka monenlaista perustetta sille olenkin kuullut.

Sillon kun mä olin yh-äiti ja lapset oli isällään niin kyllä mä aika usein viihteelle lähdin.. Pakko oli päästä tuulettamaan päätä, oli aika rankkaa aikaa muutenkin.. Että en minä siinä mitään väärää näe.:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä taas en voi lakata ihmettelemästä, että miksi TODELLA monet eronneet ja yh:t viettävät lapsettoman viikonloppunsa kännäten. En ole ikinä sitä ymmärtänyt, vaikka monenlaista perustetta sille olenkin kuullut.

Mutta miksi niin ei saisi tehdä? Jos haluaa niin tehdä, niin mitä se kenenkään napaa kaivelee?

Miks ei sais... :whistle: Mun mielestä on ihan sama mitä tekee, kun lapset on isällään. Ihminen se äitikin on. Tosin itse viettäisin silloin huilaten aikani. Mutta kukin tekee, kuten parhaaksi näkee.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Mutta miksi niin ei saisi tehdä? Jos haluaa niin tehdä, niin mitä se kenenkään napaa kaivelee?

Saako persettä myydä kadulla? Jos haluaa niin tehdä, niin ei se ole muiden asia. Saako pankin ryöstää? Jos haluaa niin tehdä ja on muutenkin rankkaa, niin mitä se muille kuuluu.

En ymmärrä miksi ylipäätään pitää juoda.
Eikö sitä hauskaa voi pitää ilman alkoakin.

Aivan! Mutta ei ole kovin yllättävää, että päädytään yh:ksi, jos alko on kuvioissa. Alkoholi on luultavasti näytellyt aiemminkin suurehkoa roolia elämässä, joten..

samaa mieltä. oli sitten äiti tai ei, yh tai ei niin mä en ymmärrä miksi joka toinen viikonloppu tarttis juoda.

Mikäs siinä. Monen, varsinkin alle 30-vuotiaan, lapsettoman elämään kuuluu ryyppäily joka viikonloppu ja välillä keskiviikkoisin, miksei sitä äitikin voisi silloin kun lapset ei ole kattomassa? Kunhan lapset on turvassa ja rahaa on, jos tekkee mieli, kuka sitä aikuista ihmistä on neuvomaan...

Ylipäätänsähän alkoholi ei mikään hirveen terveellinen aine ole, mutta eiköhän kaikki tuon tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Saako persettä myydä kadulla? Jos haluaa niin tehdä, niin ei se ole muiden asia. Saako pankin ryöstää? Jos haluaa niin tehdä ja on muutenkin rankkaa, niin mitä se muille kuuluu.

No ei nuo ole sama asia. Alkoholin juominen ei ole laitonta ja moraalitonta.

Aivan! Mutta ei ole kovin yllättävää, että päädytään yh:ksi, jos alko on kuvioissa. Alkoholi on luultavasti näytellyt aiemminkin suurehkoa roolia elämässä, joten..

Voin sanoa omasta puolestani että meidän liitossa ei juotu oikeastaan koskaan mitään alkoholia. Ja en mä nyt mitään kauheita kännejä vetänyt vaikka baariin lähdinkin sillon kun yh olin.:)

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
eiköoikeesti ole sille vapaalle viikonlopulle muuta tekemistä kuin kännääminen, kovin on elämä ykstoikkoista jos todella on näin.

Mä ainakin olen aina pitänyt joka tai joka toinen viikonloppu kännääviä ihmisiä vähän yksinkertaisina, henkisesti köyhinä, jos ei muuta vapaa-ajanviettoharrastusta ole kuin ryyppääminen.

Ei tarkoita automaattisesti tuota. Tuskin kauhean monella on eron syy se, että nainen on juonut liikaa.

Yhteistyössä