Sääliksi käy naapurin lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
just taas kuului sisälle asti miten naapuri huusi lapselleen ja käski kantamaan tavaroita joita lapsi ei jaksanut, otti lasta kiinni ja itkuhan siitä tuli, lapsi taas yritti mutta se ei kelvannut vanhemmalle...jätti lapsen rappuun ja kun yritti sisälle lapsi niin kamala huuto taas...ei ole ensimmäine kerta, mutta ensimmäinen kerta kun minä näen että kiinni kävi...miten jotku saa lapsia ja ei heitä sitten kunnioita...huuetaan ja pakotetaan vaikka ei jaksa, yrittäminenkään ei riitä...

melkoinen itkurunous.miksi aina vedetään se kehiin,että toiset saa lapsia ja sitten eivät kunnioita heitä tai muuta vastaavaa..jos lastensaanti tosiaan olisi kiinni ihmisen moraalista ja soveltuvuudesta vanhemmaksi,ei varmasti maailmassa olisi virkaa lastensuojelulla tai muulla vastaavalla viranomaisella.tämä tietenkin olisi hyvä mutta eihän nämä asiat surkuttelemalla ja palstalla vatvomalla parane...

Ootkos nyt ihan varma että ei oikeesti jaksanut, ettei vaan ollut kyse siitä ettei halunnut?

Meillä uhmis kieltäytyy huudon ja raivareiden kera kantamasta omaa lelurobottiaan (bionicle) kun ei kuulemma JAKSA. lelu painaa 10g.. Joku oma tarhareppu tms ei välttämättä paina mitään, ja kyllä mä patistan kantamaan omat kamansa vaikka kuinka huutaisi vastaan. Muuten saisin jatkossakin kantaa aivan kaikki pikkuroinatkin itse..

En edes yritä saada kantamaan mitään liian painavaa, vaan jotain pientä..

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Ootkos nyt ihan varma että ei oikeesti jaksanut, ettei vaan ollut kyse siitä ettei halunnut?

Meillä uhmis kieltäytyy huudon ja raivareiden kera kantamasta omaa lelurobottiaan (bionicle) kun ei kuulemma JAKSA. lelu painaa 10g.. Joku oma tarhareppu tms ei välttämättä paina mitään, ja kyllä mä patistan kantamaan omat kamansa vaikka kuinka huutaisi vastaan. Muuten saisin jatkossakin kantaa aivan kaikki pikkuroinatkin itse..
Meillä ei uhmis meinaa itseäänkään usein "kantaa"
:kieh:

Mutta jos ap on oikeasti huolissaan lapsesta niin sitten pitää se ilmoitus tehdä.

joutui siis kantamaan täysiä ostoskasseja, eläinten koppia yms...ja näki että ei lapsella voimat riittäneet...ja kun laps oli saanu kannettua yhden porrasvälin, tulee vanhempi ja mäkättää kun ei tuo nopeammin ja ottaa sitten itse...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joutui siis kantamaan täysiä ostoskasseja, eläinten koppia yms...ja näki että ei lapsella voimat riittäneet...ja kun laps oli saanu kannettua yhden porrasvälin, tulee vanhempi ja mäkättää kun ei tuo nopeammin ja ottaa sitten itse...

Kuinkas pitkään sä siinä tilannetta sitten vieressä seurasit, kun noin hyvin tiedät mitä kaikkee joutu kanniskelemaan?

ovisilmästä katsoin muutaman minuutin...ovea en uskaltanut aukaista ja vanhemmalle mitään sanoa koska se on todella pahansuinen ja oisin kyllä kunniani saanut kuulla ja ehkä jopa itsekin saada kädestä...

Yhteistyössä