Säälittää toi Anneli Auer ja raivostuttaa poliisin toiminta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen kansalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
V

vihainen kansalainen

Vieras
Mulla on koko toi Ulvilan surma jäänyt aikalailla epäselväksi, en vain ole sitä aiemmin pahemmin seurannut. Nyt lueskelin kaikkia vuosien aikana kirjoitettuja juttuja ja jos joku asia tässä jutussa on selvää, niin se on poliisin hutiloitu tutkinta. Tarkoituksellista vai tahantonta, sen ken tietäis. Joka tapauksessa Anneli Auerin syyttömyys on nyt selvääkin selvempää mutta poliisi on lähtenyt hakemalla hakemaan hänestä syyllistä ilmeisesti senkin vuoksi ettei ole muutakaan keksinyt.
Paljon on tullut seurattua amerikkalaisia sarjoja, joissa mm. syyttömiä on joutunut vankeuteen juurikin poliisin leväperäisen tutkinnan ansiosta jotka myöhemmin on sitten vapautettu.

Mua säälittää että varmastikin lapsilleen ihana äiti joutuu olemaan vankilassa, vuodet kuluu, lapset kasvaa. Jos ja kun, uskon Anneli Auerin olevan syytön, hän vapautuu niin kuinka katkeran taipaleen hän onkaan joutunut käymään läpi, puhumattakaan lapsistaan jotka eivät ole saaneet varttua äitinsä kanssa. Tästä kaikesta syytän poliisia. Jos ei kunnon todisteita löydy, niin ei kyllä pitäisi sitten tuomita ketään kunnes löytyy vankat näytöt murhaajalle!

Selvää aivopesua tuo poliisin toiminta. Outoa on myös se, ettei vanhimman lapsen videoitua kuulustelua otettu käräjäoikeudessa esiin ollenkaan. Videolla siis lapsi kertoi murhaajasta talossa.
Ilmeisesti tutkinta on mennyt tarkoitushakuisesti tutkinnanjohtajan vaihtuessa siihen suuntaan että Auer olisi syyllinen. Muutoin en pysty ymmärtämään näitä leväperäisyyksiä.

Mulla on koko toi Ulvilan surma jäänyt aikalailla epäselväksi, en vain ole sitä aiemmin pahemmin seurannut. Nyt lueskelin kaikkia vuosien aikana kirjoitettuja juttuja ja jos joku asia tässä jutussa on selvää, niin se on poliisin hutiloitu tutkinta. Tarkoituksellista vai tahantonta, sen ken tietäis. Joka tapauksessa Anneli Auerin syyttömyys on nyt selvääkin selvempää mutta poliisi on lähtenyt hakemalla hakemaan hänestä syyllistä ilmeisesti senkin vuoksi ettei ole muutakaan keksinyt.
Paljon on tullut seurattua amerikkalaisia sarjoja, joissa mm. syyttömiä on joutunut vankeuteen juurikin poliisin leväperäisen tutkinnan ansiosta jotka myöhemmin on sitten vapautettu.

Mua säälittää että varmastikin lapsilleen ihana äiti joutuu olemaan vankilassa, vuodet kuluu, lapset kasvaa. Jos ja kun, uskon Anneli Auerin olevan syytön, hän vapautuu niin kuinka katkeran taipaleen hän onkaan joutunut käymään läpi, puhumattakaan lapsistaan jotka eivät ole saaneet varttua äitinsä kanssa. Tästä kaikesta syytän poliisia. Jos ei kunnon todisteita löydy, niin ei kyllä pitäisi sitten tuomita ketään kunnes löytyy vankat näytöt murhaajalle!

Selvää aivopesua tuo poliisin toiminta. Outoa on myös se, ettei vanhimman lapsen videoitua kuulustelua otettu käräjäoikeudessa esiin ollenkaan. Videolla siis lapsi kertoi murhaajasta talossa.
Ilmeisesti tutkinta on mennyt tarkoitushakuisesti tutkinnanjohtajan vaihtuessa siihen suuntaan että Auer olisi syyllinen. Muutoin en pysty ymmärtämään näitä leväperäisyyksiä.

no kyllä se anneli nyt vaan on sen ukkonsa tappanut,,turha sun on muuta yrittää selitellä.

Tarkkuutta asiaan. Lapsi kertoo nähneensä tummiin pukeutuneen murhaajan talossa joka oli poistumassa oven ikkunasta, muttei nähnyt äitiään siinä tilanteessa. Isänsä kyllä verissään maassa. Ja juuri aikaisemmin kertoo nähneensä äitinsä ja isänsä samaisessa huoneessa. Tarviiko tuota sinulle ihan selittää vai keksitkö ihan itse kukahan tuo tummiin pukeutunut murhaaja nyt mahtaa olla joka on vetänyt vain tumman hupparin päällensä?

No sehän on ilmiselvästi tappanut sen miehensä, rikostekniset todisteet sen todistavat selvästi. Esimerkiksi rikotusta ikkunanlasista oli lentänyt lasia pitkälle pihalle.. voiko ap kertoa mulle siitä uudesta fysiikan laista, jossa lasinsirut lentää iskusuuntaa vastakkain?

[QUOTE="ert";23729721]No sehän on ilmiselvästi tappanut sen miehensä, rikostekniset todisteet sen todistavat selvästi. Esimerkiksi rikotusta ikkunanlasista oli lentänyt lasia pitkälle pihalle.. voiko ap kertoa mulle siitä uudesta fysiikan laista, jossa lasinsirut lentää iskusuuntaa vastakkain?[/QUOTE]

Ei juma, oliko se tehny noin alkeellisen virheen? Tota ei enää käytetä edes missään rikossarjoissa, on niin helppo todeta :D

[QUOTE="vieras";23729738]Ei juma, oliko se tehny noin alkeellisen virheen? Tota ei enää käytetä edes missään rikossarjoissa, on niin helppo todeta :D[/QUOTE]

Jep! :D

[QUOTE="vieras";23729738]Ei juma, oliko se tehny noin alkeellisen virheen? Tota ei enää käytetä edes missään rikossarjoissa, on niin helppo todeta :D[/QUOTE]

Lisäksi se yksi ainoa verinen kengänjälki, joka sieltä löytyy, sopii sellaiseen kenkään joka kuului uhrille ja sattuu olemaan sopivasti nyt kadoksissa.

[QUOTE="vieras";23729741]Höpö höpö ap, selvä juttuhan tuo on, että on ukkonsa tappanut. Karmiva emäntä.[/QUOTE]

Mutta jaksaisko ihminen näin pitkään taistella syyttömyytensä puolesta jos tietäisi itse olevansa oikeasti syyllinen? Luulisi että olisi jo luovuttanut...kun taas jos on syytön, niin kai sitä taistelee viimeiseen asti ja kokeilee kaikki keinot saada oikeutta.

etenkään kun se ei ole totta :D

[QUOTE="vieras";23729750]Mutta jaksaisko ihminen näin pitkään taistella syyttömyytensä puolesta jos tietäisi itse olevansa oikeasti syyllinen? Luulisi että olisi jo luovuttanut...kun taas jos on syytön, niin kai sitä taistelee viimeiseen asti ja kokeilee kaikki keinot saada oikeutta.[/QUOTE]

Ei ne niin vaan luovuta, kukapa vankilaan haluais...

Vihainen Kansalainen. Oletko päässyt lukemaan virallisia kuulustelupöytäkirjoja ja tutkintaraportteja ja sen sellaisia? Vai iltapäivälehtien juttuja?

Katsos niihin lööppilehtiin kirjottaa toimittajat, joille on tärkeämpää raflaava otsikko. Sit se tarina pitää vielä lyhentää parin tekstieviestin mittaiseksi, kun pöhköt lukijat ei viitsi lukea mitään se pitempää. Totuus artikkelista on kadonnut jo kauan ennen painokonetta.

[QUOTE="mara";23729670]Tarkkuutta asiaan. Lapsi kertoo nähneensä tummiin pukeutuneen murhaajan talossa joka oli poistumassa oven ikkunasta, muttei nähnyt äitiään siinä tilanteessa. Isänsä kyllä verissään maassa. Ja juuri aikaisemmin kertoo nähneensä äitinsä ja isänsä samaisessa huoneessa. Tarviiko tuota sinulle ihan selittää vai keksitkö ihan itse kukahan tuo tummiin pukeutunut murhaaja nyt mahtaa olla joka on vetänyt vain tumman hupparin päällensä?[/QUOTE]

Eikös siellä ollut poliisit aika pian?
Minne ehti piilottaa sen hupparin?

[QUOTE="vieras";23729791]Eikös siellä ollut poliisit aika pian?
Minne ehti piilottaa sen hupparin?[/QUOTE]

ehkä koko hupparia ei olee olemassakaan ja tuo koko juttu on mielikuvituksen tuotetta. tuo "ylimääräinen hahmo" paikalla.
en tiedä tekikö Auer sen vai ei -sen taitaa tietää vain rouva itse varmaksi. Siksi minusta ei pitäis tuomita häntä teosta. En usko, että hän on kovinkaan vaarallinen henkilö, jos vapaaksi päästettäisi.

Mulla karmii aina ku mä nään sen naisen kuvan. Ilme sillä on aina sellanen välinpitämättömän ja mitäänsanomattoman näköinen. Hän jos kuka on psykopaatti.:eek:
Hän ei näytä syyttömältä, surulliselta ja kauhistuneelta tilanteestaan, vaan on joka kuvassa tyynen rauhallinen...

Viimeksi muokattu:
Mulla karmii aina ku mä nään sen naisen kuvan. Ilme sillä on aina sellanen välinpitämättömän ja mitäänsanomattoman näköinen. Hän jos kuka on psykopaatti.:eek:
Hän ei näytä syyttömältä, surulliselta ja kauhistuneelta tilanteestaan, vaan on joka kuvassa tyynen rauhallinen...

No ei se syyllisyys ihmisen naamasta näy, paitsi leffoissa. Sitäpaitsi voi olla joku lääkitys.

muija meinaa että on tehnyt täydellisen rikoksen, koska hän on sen verran fiksumpi kuin muut, sen kyllä auerin ylimielinen katse kaikissa kuvissa paljastaa. vai ettei ole vaarallinen, eipä tietenkään, kukas murhaaja se nyt vaarallinen olis. linnaan vaan ja ovet tiukasti kiinni.

[QUOTE="hippi";23729760]Syyllisyydestä ja syyttömyydestä en tiedä, mutta mielestäni se oli väärin, että poliisi lähti panemaan sitä naista.[/QUOTE]

Ei ollut seksisuhde. Sitähän syytetty oli veljelleenkin ihmetellyt, että suhde ei etene. Ja siitä syystä alkanut epäillä, että kyseessä poliisi.

[QUOTE="ert";23729721]No sehän on ilmiselvästi tappanut sen miehensä, rikostekniset todisteet sen todistavat selvästi. Esimerkiksi rikotusta ikkunanlasista oli lentänyt lasia pitkälle pihalle.. voiko ap kertoa mulle siitä uudesta fysiikan laista, jossa lasinsirut lentää iskusuuntaa vastakkain?[/QUOTE]

Entäs se ikkunaverho? Se luullakseni on estänyt sirujen sisälle pääsyn.

[QUOTE="joo";23730061]Entäs se ikkunaverho? Se luullakseni on estänyt sirujen sisälle pääsyn.[/QUOTE]

jos lyöt ulkoapäin ikkunan rikki, sirut lentää sisälle verhosta huolimatta! Jos lyöt sisältä lasin rikki niin silloin ne sirut lentää ulos!! onks vaikee älyy jotakin! ikkuna on rikottu sisältä! Auer ei vaan haluu myöntää et on miehensä tappanu! laittaisivat sen valheenpaljastuskoneeseen tai mielentila tutkimukseen! ei oo normaalia käytöstä muutenkaan toi auerin toiminta!

Jos poliisi ei olisi silloin alun perin hutiloinut, niin syyllinen olisi tod. näk. selvinnyt nopeasti. Poliisit mitä todennäköisimmin toimillaan antoivat Auerille etua sillä, että alkutohinassa "vaimo on syyllinen" -vaihtoehto sivuutettiin.

[QUOTE="liisa";23730107]jos lyöt ulkoapäin ikkunan rikki, sirut lentää sisälle verhosta huolimatta! Jos lyöt sisältä lasin rikki niin silloin ne sirut lentää ulos!! onks vaikee älyy jotakin! ikkuna on rikottu sisältä! Auer ei vaan haluu myöntää et on miehensä tappanu! laittaisivat sen valheenpaljastuskoneeseen tai mielentila tutkimukseen! ei oo normaalia käytöstä muutenkaan toi auerin toiminta![/QUOTE]

On laitettu valheenpaljastuskokeeseen ja siltäkin pohjalta syyllinen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä