Saanhan mä vähäsen suuttua..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Siksi on hyvä kun on suomenruotsalainen mies.. Ex-mies on tanskalainen,ei hänkään kännäillyt vaikka muuten oli outo. =)

no on mulla semmonenkin ollu ja se oli vielä pahempi. :x ei ollu samoja ongelmia kuin nyt mutta paljon pahempia. |O

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
[ois voinu jättää lupaukset taas kerran tekemättä koska ei oo kertaakaan pitäny niitä. :whistle: sitä en ymmärrä. |O

Mäkään en ymmärrä, mutten nyt viitsi sanoa mitä en ymmärrä :|

Aivan.. Mutta eläkööt jokainen valintojensa kanssa,onneksi itse ei tarvitse tuollaista miettiä. Harmittaa vain eräiden puolesta kun tietää että kerran vain tässä maailmassa olemme ja elämä voisi olla mukavaakin eikä huonon puolison törppäilyjen seuraamista.

Anteeksi,kiitos ja poistun.

kun ukko päätti lähtee varpajaisiin ja jätti mut yksin tänne lasten kaa. |O :snotty:

juu..sinänsä ihan sama ku ei oo kuitenkaan tulossa synnytykseen mukaan että sen takia ei tarvis olla selvinpäin mutta kun mua vaan v*tuttaa kun huomenna olis menoa ja ukolla tietysti kaamee kapula. + että se oli luvannu ettei mee mihinkään varpajaisiin vaan pitää sitten omia + tän kaverin kaa yhteiset jossain vaiheessa. :|

miks pitää olla niin hemmetin herkkä..? |O :headwall: :ashamed: kivaa olla yksin. ehkä eniten harmittaa kun on niin suppee elämä ettei kukaan ikinä haluu tulla tänne viihdyttää..kaikilla tuntuu olevan omakin elämä. :whistle:

Kuinka hän menee varpajaisiin enen lapsen syntymää? Eikä edes tule mukaan niin ei syytä juhliakaan.
Oletpas taas kumman miehen valinnut ja oliko jo neljäs tyttö?

Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Tuli vain tuossa ketjua lukiessa mieleen, kun täällä ihmetteli miksi mies ei tule synnytykseen mukaan.. En ikinä haluaisi, että mun mies tulisi synnytykseen mukaan. En koskaan haluaisi, että joutuisi sellaista näkemään.

Niinpä,voi miesparkaa jos joutuu näkemään oman lapsen syntymän. Onneksi oma mies ei mistään hinnasta jäisi pois synnytyksestä.

Kyllä se mies lapsen näkee sitten heti, kun se on syntynyt. Mä en halua, että näkee naisen siinä kivussa ja tuskassa. Ja kuka mies haluaa OIKEASTI nähdä sen?

oikea MIES haluaa olla paikalla auttamassa rakastaan hänen tuskaisina tunteina. oikea MIES ei olisi pois ja antaisi rakkaan kärsiä yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään järkee:
kun ukko päätti lähtee varpajaisiin ja jätti mut yksin tänne lasten kaa. |O :snotty:

juu..sinänsä ihan sama ku ei oo kuitenkaan tulossa synnytykseen mukaan että sen takia ei tarvis olla selvinpäin mutta kun mua vaan v*tuttaa kun huomenna olis menoa ja ukolla tietysti kaamee kapula. + että se oli luvannu ettei mee mihinkään varpajaisiin vaan pitää sitten omia + tän kaverin kaa yhteiset jossain vaiheessa. :|

miks pitää olla niin hemmetin herkkä..? |O :headwall: :ashamed: kivaa olla yksin. ehkä eniten harmittaa kun on niin suppee elämä ettei kukaan ikinä haluu tulla tänne viihdyttää..kaikilla tuntuu olevan omakin elämä. :whistle:

Kuinka hän menee varpajaisiin enen lapsen syntymää? Eikä edes tule mukaan niin ei syytä juhliakaan.

Miten ne tytöt tähän liittyy :laugh: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään järkee:

ei oo sen vaan kaverinsa varpajaisia. siks oli sovittu että ukko juhlii molempien sitten kun meiänkin on syntyny.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
sikskö ei tuu synnytykseen kun on taas tyttö tulossa? on niin pettyny?

juu. just siks. ja varmaan muuttaa poiskin ettei tarvii loppuelämänsä nähä sitä vauvaa. :'( 3 oli vielä ok mutta neljäs...ei toivu varmaan ikinä..

Luuletko että teidän ongelmat katoaa ja elämä on ihanaa sitten kun vauva syntyy? Vauva jota miehesi ei edes halunnut? Teillä on muutenkin niitä ongelmia ollut niin paljon... enemmän kun kenelläkään tarvis olla. Onhan sulla muuten nyt lääkitys kunnossa?

Yhteistyössä