Saanko purkaa tänne?:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
No puran kuitenkin..

Siisku mun äiti on alkanu taas juomaan,puolentoista vuoden tauon jälkeen..Yks ilta sit,herkkänä hetkenä laitoin hälle viestiä et nyt jumalauta on oikeasti loputtava tuo.Et mä en kertakaikkiaan jaksa enää yksin kantaa huolta hajonneesta perheestämme(äiti alkkis,sisko alkkis,pikkusisko laitoksessa ja pikkuveli sijaisperheessä ).Mä olen vuosia yrittänyt tukea jokaista,kantanu vastuun kaikesta.Pikkuveljen tapaamiset ym.kaikki on tapatunut meillä.Eikä sillä et mua harmittais,päinvastoin..Mut nyt vaan tuntuu välillä etten mä jaksa enää..mitään.

Niin tosiaan,siis laitoin äitille viestin ja rukoilin suurinpiirtein et lopettas.Tiedän ettei se mitään auta,mut laitoimpa kuitenkin,ku olin aikani märissy.Äitiltä tulee sit parin päivän päästä viesti et ei hän mitään juo,mistä olen moista saanut päähäni ja blaa blaa blaa.. :headwall: Laitoin sit takasin et pitääkö mua todella noin tyhmänä jne..Sit äitiltä tulee viesti jossa haukkuu mut ja jopa mieheni.Mistä loukkaannuin todella kovaa :( Tänään pikkuveli on tullut v-lopuksi äidin luo.Olen oottanut äidiltä koko viikon jonkunnäköstä anteeksipyyntöä,mut ei.Pikkuveljeltä kuulin et äiti oli lupaillu et porukalla mennään tropiclandiaan,et miehenikin lähtee niin ei veljen tarvii yksin poikien puolelle :headwall: Voi jeesus!No eipä ollu äitillä rahaa tropiclandiaan niin nyt pikkusiskon välityksellä kinuaa meitä uimahalliin,uimalipuilla jotka mulle lahjoitti.Siis haluaa kaikki 10lippua takaisin koska ne on sen.Vitut niistä lipuista,mut eikö se akka käsitä millään etten mä ole lähdössä sen kans mihinkään,en ainakaan ennen anteeksipyyntöä!

Veljen takia harmittaa tosi kovaa ja haluisin nähdä hänet.Ikävä on suunnaton.Mut äitille en halua antaa periksi.Mitä mä teen?Pyydänkö veljeä meille kylään vaik siskon kans?

Se vaan et sisko osaa olla välillä kapinallinen teini ja pahoin pelkään et lähteekö hän 9v veljeni kans talsimaan meille 3km :/ Autoa meillä ei oo et haettas..Mut pitää yrittää houkutella se systeri.

En mä niin paska osaa äitille olla et me vietäs ilman sitä veli sinne troppariin.Pitäs kyllä,mut en osaa.. :/

voisitko tavata siskos ja veljes vaikka jossain lähellä kahvilassa tms jos eivät halua kävellä teille? tai oikeasti olet tyly ja lähdet niiden kanssa ilman äitiäs sinne tropiclandiaan. josko sen naisen silmät vähän avautuis, että sä oot nyt tosissas.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:
voisitko tavata siskos ja veljes vaikka jossain lähellä kahvilassa tms jos eivät halua kävellä teille? tai oikeasti olet tyly ja lähdet niiden kanssa ilman äitiäs sinne tropiclandiaan. josko sen naisen silmät vähän avautuis, että sä oot nyt tosissas.

Sielläpäin ei oo kahvilaa,mut jos lähtis niiden kans grillille hampparille! :D Joo,veli ainakin tykkäis =) Jotain pitää kyllä kehitellä..

Ajattelin nyt raportoida tilannetta..Äiti tuli muina miehinä(tai naisina)veljen kans tänään meille,et veli saa nähä meitäkin..Oli tosi kiva juttu,ikävä on suuri.Kokoajan.Mut silti tympii ettei se mutsi osaa koskaan sanoa sitä sanaa:anteeksi. :(

Silti päätin kun mies korjas mun pyörän tänään,et aamulla polkastaan heti aamupalan jälkeen sanoo vielä heipat.Veli haetaan klo10 :( Mut ihan yllärinä mennään.. :whistle:

Yhteistyössä