Voi *******!!! (tunteenpurkaus) :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Siis mies tuossa ilmoitti et hän menee tytön kanssa ulos potkimaan palloa,mennessään huikkas oven välistä:-Niin mä muuten ilmottauduin tohon illan raidiin,se alkaa seiskalta.Et ollaan siihen asti ulkona. Mies siis pelaa koneellaan wowia ja nuo raidit on semmosia,et kestää kahdesta neljään tuntiin.Ei sinä aikana poistu koneelta kuin kuselle tai röökille,jos on muutaman min paussi |O

Eihän tässä muuten mitään,mut me lähdetään tytön kanssa huomenna viikon reissuun. :headwall: Mä kielsin jopa pikkuveljeäni joka asuu sijaisperheessä ja nyt äitin luona viikon,ni tulemasta meille yökylään.. Ku halusin viettää ukkoni kans laatuaikaa. Jep jep. Mies ihmetteli et eihän se peli kestä ku kaksi tuntia,et onhan sitten aikaa,kun tyttökin menee nukkumaan.. Mutta kun se peli tuntuu aina venyvän ja venyvän.. Ja kun tyttö menee nukkumaan,mulla ois vielä suihkuun meno ja pakkaus.. |O Kunnon yöunetkin ois ihan jees,että sitä sitten jaksaa..

Plääh. Laitoin ukolle viestiä kun olivat ulkona. Painotin etten halua riidellä,mutta en käsitä et miksi just nyt. Miksi ei ens viikolla vaikka joka päivä,kun me olemme poissa. Soitti sitten ja kysyi että no tulenko mä nyt sitten sisälle ja perumaan sen pelin vai? Sanoin et no en tiedä,mitä me nyt tehtäis edes..Ei kai tarvii,ihan sama. Ihan siksikin,kun on sanonut et jos sen peruu turhan myöhään niin ei hyvä. Lähinnä raivostuttaa,kun aina ilmottautuu peliin ja sit vasta kysyy että kait se on ok,et ilmottauduin jo.. :headwall: Vaihtoi pelikiltaakin jossain vaiheessa ja lupaili et siinä killassa ei tarvii osallistua raidiin ku 2kertaa viikossa ja pelit alkaa vasta ysiltä illalla,et voi laittaa tytönkin nukkuun ennen peliä blaa blaa blaa |O Kummastu nuo tuntuu alkavan miten sattuu,kuuden ja ysin välillä..Ja kummasti ukko on mukana lähes jokainen vapaailta,eli n.4krt viikossa..

Vittuperkele,mä nyt sanon!! Kiinnostaa vissiin ylikovaa viettää tytön kanski aikaa,ennen ku lähetään.. Olihan se ulkona joo,mut ne tulikin jo puol seiska sisälle,eli olivat huikeen puoli tuntia. Melkeen huvittas pakata enemmän vaatteita mukaan ja olla toinenkin viikko :kieh: Ei kait se edes huomais..

Mun mies kanssa pelaa ja välillä noi raidit alkaa todella ottaa päähän. Kun ne tosiaan venyy ja venyy AINA. Meillä on esikoinen vasta syntymässä muutaman viikon sisällä (toivottavasti), joten en tiedä, miten sitten käy. Mutta toivon todella, että ei pelaa sitten kauheasti, koska haluan kyllä viettää myös kahdenkeskistä aikaa. Ja mies on kyllä luvannu, ettei sitten pelais enää paljoo. Mutta pidä oikein hauskaa reissussa! Mihin ootte menossa?

Hee oon ittekin tuota veivannut kolme vuotta B) :o :p

Tosin erona se että olenkin sinkku.
Eikä nyt kukaan tervejärkinen sitä roskaa enään pelaa....

Sitä paitsi, se on vain oikeasti yksi peli muiden joukossa.
Kyllä itte olen aina laittanut oikean elämän etusijalle noitten virtuaalisten sijaan.

Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:
Mun mies kanssa pelaa ja välillä noi raidit alkaa todella ottaa päähän. Kun ne tosiaan venyy ja venyy AINA. Meillä on esikoinen vasta syntymässä muutaman viikon sisällä (toivottavasti), joten en tiedä, miten sitten käy. Mutta toivon todella, että ei pelaa sitten kauheasti, koska haluan kyllä viettää myös kahdenkeskistä aikaa. Ja mies on kyllä luvannu, ettei sitten pelais enää paljoo. Mutta pidä oikein hauskaa reissussa! Mihin ootte menossa?

Ihan alkuun :hug: Niin munkin mies lupasi,kun odotin.. :headwall: Ja kyllähän se raidinsa peruu jos pyydän tms..mut sit on niin marttyyriä etten jaksa sitäkään.-Noh,mä nyt sitten peruin sen,kun....-Eihän se nyt kyllä hyvä juttu oo,mut mä nyt kuitenkin.. Aargh!! Ja mikä oli lupaus kahdesta illasta viikossa.. :headwall:

Me lähdetään kalajoelle,siellä ma-to,siitä sitten Nivalaan sukuloimaan..Kotiin tullaan sunnuntaina. Siis näillä näkymin.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja toinen wowittaja :):
Onko siis killassasi vetäjät nuoria, jotka eivät ymmärrä, että RL menee aina pelitilanteiden yli?

Mun killassa? :o Mun mies wowittaa,en todellakaan minä.. :o Jaa en tiedä..edellisessä ainakin oli n.15v.porukkaa..en tiä.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:

Kyllä itte olen aina laittanut oikean elämän etusijalle noitten virtuaalisten sijaan.

Mh,sitten kun sen naikkosen löydät itselles,niin muistakin laittaa se etusijalle ja ihan niinkuin käytännössäkin! =) B) :xmas: |O :headwall: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:

Ei pelaa, kun kaikki odottelee sitä uutta. :D

Ei vais, kyllä mullakin mies pelaa ja raidaa myöskin paljon. Voishan se tietty vähemmänkin,,, :saint:

siis
En hyväksy sitä että vietetään wowi maailmassa monta tuntia että unohtuu perhe ja kaikki muutkin siinä. ystäväni mies istu sen 24h koneella eikä mistään muusta puhunutkaan kuin wowista...okei eli siinä mun kanta, en hyväksy ihan tuollaista hommaa...mutta
Mä pelaan myöskin wowia...
Tosin, en pelaa joka ilta, pelaan n. 1-2 iltaa viikossa, aloitan klo 20-21 aikaan ja lopetan n. 23 kun aamulla pitää nousta ylös. Ketut välitän mistään raideista tai killoista, en välitä onko hyvä armori vai huono. Mä vaan pelaan pelaamisen ilosta, haluan ja kykenen, mutta en lasteni ja perheeni kustannuksella. Olin pelaamatta wowia 3kk lopetin 1kk ennen kolmannen syntymää ja aloitin 2kk synnytyksen jälkeen, hyvin harvassa pelaan mutta se on mun tapa viettää illat
Mutta elämä se mulle ei ole, enkä tajua miten joku voi laittaa wowin perheensä edelle

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm.....:
siis
En hyväksy sitä että vietetään wowi maailmassa monta tuntia että unohtuu perhe ja kaikki muutkin siinä. ystäväni mies istu sen 24h koneella eikä mistään muusta puhunutkaan kuin wowista...okei eli siinä mun kanta, en hyväksy ihan tuollaista hommaa...mutta
Tosin, en pelaa joka ilta, pelaan n. 1-2 iltaa viikossa, aloitan klo 20-21 aikaan ja lopetan n. 23 kun aamulla pitää nousta ylös. Ketut välitän mistään raideista tai killoista, en välitä onko hyvä armori vai huono. Mä vaan pelaan pelaamisen ilosta, haluan ja kykenen, mutta en lasteni ja perheeni kustannuksella. Olin pelaamatta wowia 3kk lopetin 1kk ennen kolmannen syntymää ja aloitin 2kk synnytyksen jälkeen, hyvin harvassa pelaan mutta se on mun tapa viettää illat
Mutta elämä se mulle ei ole, enkä tajua miten joku voi laittaa wowin perheensä edelle

Niinpä :/ No ei mun mieskään sitä 24/7 pelaa,käy myös töissä ja nukkuu yöt.Tosin menee myöhään nukkumaan ja nukkuu puolille päivin aika usein..Turha kait tässä on valittaa,kun itse sitä kuitenkin suostun katteleen..Mut silti.. |O :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm.....:
siis

Niinpä :/ No ei mun mieskään sitä 24/7 pelaa,käy myös töissä ja nukkuu yöt.Tosin menee myöhään nukkumaan ja nukkuu puolille päivin aika usein..Turha kait tässä on valittaa,kun itse sitä kuitenkin suostun katteleen..Mut silti.. |O :whistle: :D

mitä jos teette selvät pelisäännöt, koska peli ei saa mennä sen edelle että menee juuri noin että valvotaan yö ja nukutaan aamulla pitkään? Oletteko puhuneet kenties siitä? Voisit kertoa miten hän missaa paljon tän pelaamisen vuoksi kerro rehellisesti hänelle mitä se aiheuttaa sinulle kun hän pelaa

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
olen maalta..en siis ole koskaan kuullutkaan mistään wowista..kuulostais ihan joltain ihme pyykinpesu aineelta.. :xmas:

:laugh: Tommonen helvetin tietokonepeli WorldOfWarcraft..

Kello on muutes nyt 21.54 ja peli näyttää jatkuvan aina vaan.. |O

Monesti olen houkutellut sua pelaamaan, mut et innostu=)=)
wowi on peli joka jopa minua naisena kiinnostaa, muut pelit ei kiinnosta.
olen pelannut mieheni opettamana nyt 1.5v, kunnes hakkeri meni koneeseen, pölli kaikki hahmojen rahat jonka jälkeen, kun tein ilmoituksen blizzardille, koko tilini suljettiin koska "minä olen myynyt peli kultaa oikealla rahalla", jota siis en ole tehnyt, joten nyt alkoi ketuttamaan.
Raideissa kävimme viime kesänä , ei sen jälkeen koska ei ole aikaa, meillä on 3 lasta ja mitäs me illalla muuta tehtäis miehen kanssa, kun lapset nukkuu, kun pelattas=) ollaan sentään 16v oltu yhdessä ja vasta 1.5v sitten minä innostuin pelaamisesta ja voin sanoa, että kaikilla on paljon hauskempaa meidän perheessä, kun äitikin pelaa.
koukkuun siihen jää, mut irl menee edelle, työt ym hoituu. Kiva ajanviete.

Ja mä en tykännyt siit yhtään, oli hankala ym joten lopetin heti alkuunsa, eikä mieskään siitä innostunut alkuhuuman jälkeen.
Hyvää tekee pelitauko välillä:d Nyt kun mun tili on viety niin voi voi:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:

Onneksi olkoon.... Ei meinaan meillä muuttanut tapojaan mihinkään suuntaan pikkukakkosen synnyttyä. Minäkin tyhmä oletin että kait se nyt aikuisena tajuaa että mulla ei kädet riitä vastasyntyneelle ja uhmaikäselle - ainaki huudon perusteella jos ei muuten.. No ei nii ei, jätkä jatko pelejään, sairastuin masennukseen ja nyt parin vuoden jälkeen oon toipumassa. Vaati siis meillä sen että aloin oireilla henkisesti, muu ei menny perille.

Yhteistyössä