Saankohan ikinä enää kaunista vatsaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
..edes sellaista jota viitsisi itse peilistä katsoa..?

Ootteko te tyytyväisiä vatsaanne kun katsotte peiliin? Olen niin kateellinen kaikille joilla on vielä tavallinen napa ja kaunis vatsa. Mulla meni niin pilalle raskauksista. Voikohan mikään kuntosalitreeni enää auttaa, häpeän niin paljon! Edes miehelleni en halua enää näyttää omaa mahaani vaan peittelen paidalla,käsillä,pyyhkeellä.. Meinasin kuvan laittaa tänne mutta en viitsi kuitenkaan :(

En todellakaan ole tyytyväinen. Nahkat roikkuu ryppyisenä, napa näyttää kummalliselta ja alavatsalla on kummallinen poimu enemmän arpista nahkaa.
Mikään treeni ei ole auttanut, ei se jumppa arpista nahkaa poista vaikka kuinka tekisi.

mulla ei oo niinkään löysää nahkaa eikä kovin paljon arpiakaan. Mutta maha on niin oudon muotoiseksi mennyt vaikka ihan normaalisti olen alakautta synnyttänyt. maha pullottaa ja näyttää siltä kun olisin läski. olen muuten hoikka. meni tuollaiseksi toisen lapsen jälkeen. ei treenit eikä mikään auta. mietin onkohan mun vatsalihakset jotenkin vaurioituneet?

Mulla meni masu rumaksi jo ekassa raskaudessa, vaikka lihoin vain 13 kiloa, ja olin hoikka ennen.. 6 raskautta takana, ja raskausarvet edelleen tositosi voimakkaat, ja vatsanahka tosi surkean näköinen! Mutta siltikin; en häpeile niitä, en kulje säkissä ja uskallan uimarannalla/kylpylässä olla ihan bikineissäkin! Ei haittaa mua, eikä miestäkään, ja ne on mun mielestä ihan elämisen jälkiä, ja jos jotakuta häiritsee, niin kääntäköön katseensa pois. Itse en kyllä tiedä, mitä niille edes voisi tehdä jälkikäteen, mutta silloin neljännesvuosisata sitten, ei kukaan neuvonut edes etukäteen tekemään mitään.. Kaipa niitä ois voinut vähentää/ehkäistä jollain rasvoilla tmv.

Mä olen sitten tyytyväinen kun saan tiputettua muutaman kilon pois. Arpia on jäänyt mullekin raskaudesta, mutta jollain tapaa olen niistä ylpeä. Ne kertoo sen, että mä olen äiti ja se on musta hienointa elämässä. :)

Yhteistyössä