Saanks mäkin (ekaa kertaa?) valittaa mun miehestä????

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Pitäis lähteä hoiteleen asioita, kauppaan, ostaa paukkuja pojalle, väsätä uuden vuoden herkkuja, värjätä pää, lapset lähtee hoitoon n. 5 tunnin päästä JA TOI YKS VAAN MAKAA PERSE HOMEESSA!!!! |O Kyllähän mä kykenisin ilman sitäkin tekee ton kaiken, mut miks helvetissä mun aina pitää kun toinen voi unohtaa kaiken ja luottaa siihen että kyllä se vaimo hoitaa... Pitäis varmaan hommata vaan ne paukut, ostaa lapsille herkkuja, värjätä pää ja käydä yksin syömässä ja herättää toi äijä illalla kun lähden Tavastialle... Tai ehkä en ees herätä, jätän lapun et hyvää uutta vuotta! Ärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsyttää.......

KIITOS!
 
Jospa menisit sen miehen viereen pötköttän 'muina miehinä.' Ja samalla tavalla odottaisit, että asiat hoituu ihan itsestään.... :)

Jos mies ei tuollaisesta tajua toimia, niin hommaat itsesi syömään ym.. Kyllä aikuisen ihmisen pitää tajuta, että asiat tapahtuvat vain tekemällä!!!
 
Mä olen kanssa raivona tuolle mun siipalle (on nyt töissä). Itse lähden iltavuoroon ja en todellakaan ajatellut tehdä täällä yhtään mitään ennen töihin menoa. Laitoin äsken tekstarin, että kaupat ja alko menee kiinni 18.00 ja näppäilin samaan viestiin kauppalistan ja pyysin myös käymään alkossa hakemassa illaksi punaviinipullon!
Mä olen niin kyllästynyt kaikkeen tekemiseen yksin. Keittiökin on pommin jäljiltä, saa äijä siivota sen ku tulee töistä.
Koko viikonloun olen taas pessyt pyykkiä ym kotihommia. En tee mitään, aloitan LAKON!!!
Ajattelin jättää lapun pöydälle, että tekee iltapalaksi tortilloja ja ne on oltava valmiina ku mä tuun töistä 23.00
perskele,,,,
 
Kyllä tuo on kovinkin aikaansaava mies hereillä ollessaan, mutta nää "aamut"... Taidanpa hoitaa vain tärkeimmät asiat eli lapset ja itseni, hoitakoon äijä itelleen uuden vuoden rientoihin tarvikkeet sitten kun jonain päivänä (tänä vuonna?) tosta herää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Soittelet sitten ensi vuoden puolella miehelles että terkkuja täältä Villen kainalosta B) .

ilmeisesti sunkin miehes lähettelee kohta sulle terkkuja Annabellen kainalosta. Sen verta härskiä palstailua tuntuvat harrastavan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kata:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Soittelet sitten ensi vuoden puolella miehelles että terkkuja täältä Villen kainalosta B) .

ilmeisesti sunkin miehes lähettelee kohta sulle terkkuja Annabellen kainalosta. Sen verta härskiä palstailua tuntuvat harrastavan!

Juu ei ole minun mies vaikka nikit läheltä liippaa :D !
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Soittelet sitten ensi vuoden puolella miehelles että terkkuja täältä Villen kainalosta B) .

Taidan pistää vaan viestin kuvan kera :D

Tajusin just, et tänäänhän on meidän 10v kihlapäivä! Toi miehen toiminta on siis kaksinverroin törkeempää, kyllähän sen ois pitäny tajuta että tänään sen pitää olla kunnollinen... :'( :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Soittelet sitten ensi vuoden puolella miehelles että terkkuja täältä Villen kainalosta B) .

Taidan pistää vaan viestin kuvan kera :D

Tajusin just, et tänäänhän on meidän 10v kihlapäivä! Toi miehen toiminta on siis kaksinverroin törkeempää, kyllähän sen ois pitäny tajuta että tänään sen pitää olla kunnollinen... :'( :D

No jopas on ajattelematonta käytöstä mieheltä. No jospa illan mittaan vielä sinut huomioi ihan kunnolla :) . Ja oikein hyvää keikkaa :wave: !
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Soittelet sitten ensi vuoden puolella miehelles että terkkuja täältä Villen kainalosta B) .

Taidan pistää vaan viestin kuvan kera :D

Tajusin just, et tänäänhän on meidän 10v kihlapäivä! Toi miehen toiminta on siis kaksinverroin törkeempää, kyllähän sen ois pitäny tajuta että tänään sen pitää olla kunnollinen... :'( :D

No jopas on ajattelematonta käytöstä mieheltä. No jospa illan mittaan vielä sinut huomioi ihan kunnolla :) . Ja oikein hyvää keikkaa :wave: !


Kiitos kiitos! Pistän sitten kuvia jos tuo mun valovastainen kamerani suostuu ottamaan kelvollisia... Kyllä ton miehen pitää vähintäänkin järkätä vaimolleen treffit VHV:n kanssa, muuten mä en unohda tätä ikinä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Kiitos kiitos! Pistän sitten kuvia jos tuo mun valovastainen kamerani suostuu ottamaan kelvollisia... Kyllä ton miehen pitää vähintäänkin järkätä vaimolleen treffit VHV:n kanssa, muuten mä en unohda tätä ikinä!

Aattelepa, voiskohan ihan oikeesti jonkun mies järkätä vaimolleen treffit Villen kanssa :whistle: ..? Miun mies ehkä voisikin mutta tulis varmaan mukaan :D !
 
Puhukaa hyvät naiset niille mihille ne ei ole ajatuksenlukijoita vaan kaipaa sanallista ohjeistusta. joskus on hyvä olla hiukan kiero.että voisko nyt lähteä ostaan pojalle niitä paukkuja kun en oikein tiedä mitkä on hyviä.tms.
jäkättäminen ja komentaminen ei tehoa vaan puhuminen hyvillä perusteluilla.
ja muistuttaa saa toki mutta ei jankata.

( http://netti.nic.fi/~myllma/miesnainen.htm )
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Tajusin just, et tänäänhän on meidän 10v kihlapäivä! Toi miehen toiminta on siis kaksinverroin törkeempää, kyllähän sen ois pitäny tajuta että tänään sen pitää olla kunnollinen... :'( :D

Hö! Meillä kyllä kävi vähän noin kanssa... Oli vuosipäivä tuossa pari viikkoa sitten: tuli 10 vuotta kans yhteisoloa täyteen. Aamulla koitin halia ja sieltä peiton alta kuulu jotain epämäärästä öninää vaan :whistle: Muistuttelin siinä muksujen aamusäätöjen keskellä että muistaakos herra mikä päivä tänään on...
Ei se muistanut ennenkuin sanoin. Ja senkin se unohti puolessa välissä päivää. Meni illaksi töihin ja sanoi menevänsä treenaamaan sen jälkeen. Piti sitten vielä uudemman kerran muistuttaa, että etkö nyt ihan oikeasti vieläkään muista |O

 

Similar threads

Yhteistyössä