Pitäis lähteä hoiteleen asioita, kauppaan, ostaa paukkuja pojalle, väsätä uuden vuoden herkkuja, värjätä pää, lapset lähtee hoitoon n. 5 tunnin päästä JA TOI YKS VAAN MAKAA PERSE HOMEESSA!!!! |O Kyllähän mä kykenisin ilman sitäkin tekee ton kaiken, mut miks helvetissä mun aina pitää kun toinen voi unohtaa kaiken ja luottaa siihen että kyllä se vaimo hoitaa... Pitäis varmaan hommata vaan ne paukut, ostaa lapsille herkkuja, värjätä pää ja käydä yksin syömässä ja herättää toi äijä illalla kun lähden Tavastialle... Tai ehkä en ees herätä, jätän lapun et hyvää uutta vuotta! Ärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsyttää.......
KIITOS!
KIITOS!