Saatiinpa riita miehen kanssa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kamala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kamala

Aktiivinen jäsen
03.11.2009
3 687
0
36
Lakanoita viikattiin kaappiin, kauhee älämölö ja huuto. :ashamed:
Aihe oli taas oikein järkevä.

Mun kaveri tekee usein sellaista, että soittaa ja kysyy voisiko tulla vaikka huomenna käymään. Sovitaan että tulee vaikka klo.15. Seuraavana päivänä häntä ei näy, eikä kuulu. Ei ilmesty koko pävänä. Jos laitan viestiä - ei vastausta. Hän asuu siis parinsadan kilometrin päässä, ja aina kun on täälläpäin, niin tulee käymään. Homma jää aina vähän auki, saattaa mennä pari-kolme kuukautta ennen kuin pidetään yhteyttä seuraavan kerran.

Joskus muutama vuosi sitten me luvattiin käydä hänen luonaan kesäloman aikaan, eikä kuitenkaan menty. Hän oli päivät ja viikonloput töissä, joten senkin vuoksi jätettiin menemättä. Lisäksi meidän olisi kahden lapsen kanssa pitänyt majoittautua hänen yksiöönsä.

Viimeksi kun nähtiin, niin sanottiin että ens kesänä tullaan vierailulle. Että käydään huvipuistossa ja kierrellään nähtävyyksiä. Ja tosissaan ollaan menossa. (käydään aina yksi pitempi reissu kesässä ). Niin tää kaveri tuumas, että "niinhän te ootte ennenkin luvannut". Niin, niinhän me ollaan. :ashamed: Mutta mielestäni hänellä ei pitäis olla otsaa sanoa tuollaista, kun itse tekee ohareita vähän väliä.

Joten, tästä me riideltiin. Mies sanoi, että ihan samanlailla mekin ollaan luvattu käydä eikä olla menty. Ja mä taas olin sitä mieltä että ei niitä voi edes verrata keskenään, kun kaveri ei välitä paskan vertaa vastata edes viesteihin.. Ärsyttävää se on joka tapauksessa, siks yritänkin välttää sanomista että "pitäis tulla käymään". Ja tuota ollaan myös sanottu kaverille, mutta mielestäni se ei oo kuitenkaan lupaus.

Nyt mies lähti kävelylle. Ja mulla sattuu kurkkuun ku huusin. :|
Että semmonen aamuriita. *huokaus*

Alkuperäinen kirjoittaja **:
Ei taida tuo kaverisuhde kannattaa kun ei kunnioitusta riitä kumminkaan puolin.

No ihan näin. Eli kannattas keskustella ihan vakavissaan tän ystävän kanssa, jotta tossa suhteessa ois mitään järkeä. Ja ikävä kyllä sun mies taitaa olla ihan pikkasen oikeessa... =)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
Ei taida tuo kaverisuhde kannattaa kun ei kunnioitusta riitä kumminkaan puolin.

No ihan näin. Eli kannattas keskustella ihan vakavissaan tän ystävän kanssa, jotta tossa suhteessa ois mitään järkeä. Ja ikävä kyllä sun mies taitaa olla ihan pikkasen oikeessa... =)

Onko? Että meidän yksi ainoa lupaus on sama kuin hänen monet oharit ja katteettomat lupaukset? Niin kai sitten :ashamed:
Typerä oli se yksikin lupaus liikaa.

Kaveri on vähän sellainen "huithapeli" monta rautaa tulessa ja paljon kavereita/ystäviä. Joten jotenkin ymmärrän mutta toisaalta taas en.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
No kyllähän te tavallaan saman tempun teitte.

Mutta en ymmärrä miks tuosta pitää riidellä :o

En minäkään, se vaan meni siihen. :ashamed:

Sitten väiteltiin että kumpiko on luvannut, ja mies sanoi että ollaan useamminkin luvattu mennä käymään, ja minä sanoin että tasan kerran! Ähhh, joskus tulee näitä ihan turhia ja typeriä riitoja. :(

Onkohan tossa kaverisuhteessa ennemminkään järkeä?
Mä tunnen myös yhden tällaisen tyypin joka itse tekee mitä lystää mutta sitten kun HÄNELLE tehdään samoin, niin huomaa sen heti ja suuttuu. Eikä ymmärrä ollenkaan kun sanoo että "niinhän sä itsekin teet".

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Onkohan tossa kaverisuhteessa ennemminkään järkeä?
Mä tunnen myös yhden tällaisen tyypin joka itse tekee mitä lystää mutta sitten kun HÄNELLE tehdään samoin, niin huomaa sen heti ja suuttuu. Eikä ymmärrä ollenkaan kun sanoo että "niinhän sä itsekin teet".

Mä en ole sanonut mitään kaverille, vaikka mieli kyllä teki viimeks kun hän sanoi, että ettepä oo tullu aiemminkaan käymään. Järkeä tai ei, tykkään hänestä silti paljon. Ollaan oltu lapsesta asti kavereita, nyt siis vähän erillämme kun välissä monta sataa kilometriä. :/

Mutta miehen kanssa on riita sovittu. Pahoitteli heti käytöstään kun lenkiltä tuli, samoin ite pyysin anteeks kimpaantumistani ja huutamistani. Kuopus valvotti meitä viime yönä, vissiin väsy vähän painaa. :ashamed:

Yhteistyössä