Saatko orgasmin yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
Kiinnostaa tietää, saako moni orkun yhdynnässä, siis ilman klitoriksen kiihotusta, g-pisteen orgasmin?
Itse en ole koskaan saanut, pystyyköhän senkin opettelemaan? Olisko kenelläkään vinkkejä kuinka onnistuisi? B)

minä en saa pelkässä yhdynnässä.
Oon kuunnellut itseäni, keskittynyt että saisin.. Lähelle orgasmia olen päässyt vaan en tosiaan loppuun..
Ehkä jokupäivä vielä... ;)

Siihen asti mukana klitoriksen kiihotin, sen avulla lähtee.. :D

Riippuu aivan millainen tapahtuma on kysessä.. hellä rakastelu, villi rakastelu, pikasessio, orgiat yms.

Ennen nykyistä kihlattunia en ole saanut koskaan, en tiedä, jännitinkö vai enkö vain osannut olla rento ja keskittyä olennaiseen. Nykyinen mieheni on taivaallinen, tai juuri sellainen minuntyylinen, joten kun kaikki menee kohdilleen, niin vain taivas on rajana ja onhan niitä tullut.. varsinkin jostain syystä takaapäin on mast :)

Mutta toisiaan vaatii kyllä jonkin verran, että voi edes saada, että ei se mikään itsestään selvyys oo, kesto, laatu ja fiilis ratkaisee.

Juu, enpä mäkään saa orkkua ilman omia sormia miehen vehkeen lisäks. Homma toimii ja mies on ihana, taivaallinen. Orkut on synnytyksen jälkeen ollu niin voimakkaita et huhhuh..Tärisen kauan sen jälkeen ja näkisittepä sillon miehen naaman... :D On tyytyväinen, et saa niin hyvin tyydytettyä. Mut oishan se kiva saada ilman omia sormia, mut näinkin on hyvä. :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 19:28 minä kirjoitti:
Kiinnostaa tietää, saako moni orkun yhdynnässä, siis ilman klitoriksen kiihotusta, g-pisteen orgasmin?
Itse en ole koskaan saanut, pystyyköhän senkin opettelemaan? Olisko kenelläkään vinkkejä kuinka onnistuisi? B)

Ekan lapsen jälkeen vasta aloin saamaan O:n myös yhdynnässä. Mulla ne ei ainakaan ole niin voimakkaita kun muuten orgasmit on, mutta saankin sitten yhdynnässä 2-4 kertaa.

Kait sitä pystyy harjoittelemaan; rentoutuu täysillä eikä mieti, että saankohan nyt...? Meillä on nyt 15 vuoden jälkeen seksi sata kertaa rennompaa kun parikymppisenä, kait sekin auttaa kun tuntee toisen jo läpikotaisin. Seksi vaan paranee vanhetessaan näemmä!