Saatko tarpeeksi mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julianna 35v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suhdetta en kyllä vaihtaisi, sen verran hyvin menee. Usein vaan tekis niin pirusti mieli saada sitä itteänsä eli seksiä, kyllähän siinä on sellainen tietynlainen pettymyksen ja menettämisen tunne päällä kun parisuhteessa elää mutta seksiä saa todella harvoin, sekin nimenomaan sitä saamista eli niin kuin nälkäiselle leipää! Olis mahtavaa jos oma nainen haluaisi seksiä kokonaisuudessaan ja nauttisi siitä - mutta ei, seksi on kuin joku kotityö, "hoidetaan pois päiväjärjestyksestä". Vaikea itsekin innostua ja motivoitua kun tietää että ei syty vaikka tekis mitä ja milloin - ja missä. Lomareissuillakin vaan makaillaan ja oleillaan, ei niinku mitään sinnepäinkään että seksipuoli sytyttäis. Tottakai hyväilyä ja muuta sensellaista, tottahan kaikki hyväilyistä tykkää. Mä kun vaan haluaisin että mun nainen haluais että sen pillua nuollaan ja sormeillaan ja naidaan kunnolla! Kyllä mulla riittäis virtaa siihen, jos olis tiedos että on nainen joka asiasta nauttii sopivalla hetkellä...niitä sopivia hetkiä on haettu lomareissuiltakin asti...

On siinä kestämistä, joskus esim. menny 2 kuukautta ilman, sitte meen käymäs jossain kapakas poikien kans ja siellä vastaan tulee joku ihan oikeasti upeannäköinen nainen pienissä maisteissa...on ollu joskus tajuton vitutus päällä tämmöisen kapakkareissun jälkeen kun on omantunnon takia jättäny leikin sikseen, varsinkin kun muistelee kyseisiä kohtaamisia jopa vuosienkin jälkeen kun kyseisiä naisia ei ole edes vilaukselta enää nähnyt missään, pisin tapaus on jo 7 vuotta kun erästä upeaa naista ei ole enää sen koommin näkynyt...joskus tuntuu että olisko pitäny käydä panemas sitä ja sitä niin olis...

Hämmästyttävän paljon on näitä seksittömyydestä kärsiviä miehiä.

Minä olen opetellut nauttimaan siitä läheisyydestä ja varsinkin siitä omasta kiihottumisesta.

Siinä kun itseään hankaa vaimoa vasten ja ajattelee hyviä seksuaalisia kokemuksia, niin silloinkin saan seksuaalisia tunteita aikaan, sekä tiettyä tyydytystä.

No korvikehan tuo pitkälti kuitenkin on, kun sitä nimenomaan haluaisi nähdä hänenkin nauttivan seksistä.

Olen elänyt noin 20 vuotta puutteessa saman naisen kanssa. Välillä 6kk jaksoja etten ole saanut mitään seksiin liittyvää.
Tyytyväinen olisin jos edes 3-4 kertaa kuussa saisin.
Mikä teitä naisia oikein riivaa.

Nyt täs just tämän aiheen tiimoilta laskeskelin hieman...

Vaikka seksin määrä ei välttämättä olekaan itsestäänselvä ja laatu voi paikata pientä määrää (jota se omassa tapauksessa ei todellakaan tee) niin miettikää mikä lukema:

Viimeisen 22 kuukauden aikana seksin harrastamista 6,5 kertaa. Sen kauemmas en enää muista. Tästä puolikkaasta menikin sitten 9 kuukautta seuraavaan kertaan, se kerta onneksi onnistui suht kivuttomasti ja ilman vaikeuksia...Tuo 0,5 johtuu siitä että yhtenä kertana homma jäi kesken, ei huvittanu yrittää väkisin, ei seissy ku ei jaksanu enää teeskennellä kiihottunutta...milläs kiihotut kun ei saa naista kiihottumaan, pelkkää vaikerointia ja ohjeita vaan...ei se vaan riitä että on panettanu vaikka sen päivän aikana, ei se vaan riitä että naisella on hyvä kroppa...

Voi vaikuttaa säälissä rypemiseltä mutta näin se vaan on. Joskus on tullu mietittyä että joko pettää kumppaniaan tai sitten itseään...

Kokeilkaapa ihan huviksenne tuota hivutustekniikkaa.
Pienimmillään minä olin tyytyväinen, kun pyysin saada pitää kättä siinä masun päällä, ja sain myös.
Nyt jo onnistuu silloitällöin käden pitäminen siellä jalkojen välissä vaatteiden ollessa päällä.
Haaveena on päästä sinne housujen sisäpuolelle käden kanssa.
No kyllähän se aina joskus onnistuukin.
Vähän tekisi mieli katsoakin sinne.
Se haave tuskin toteutuu vähään aikaan.
Nautin myös siitä, kun hän yhä useammin silittelee selästä oma-alotteisesti.
Seksiin liittyvä puhuminenkin olisi mukava kokemus.
No ehkä vielä joskus, jää nähtäväksi.

Jospa se niistä pienistä jutuista lähtisi liikkeelle.