D
daylighttorn79er
Vieras
Suhdetta en kyllä vaihtaisi, sen verran hyvin menee. Usein vaan tekis niin pirusti mieli saada sitä itteänsä eli seksiä, kyllähän siinä on sellainen tietynlainen pettymyksen ja menettämisen tunne päällä kun parisuhteessa elää mutta seksiä saa todella harvoin, sekin nimenomaan sitä saamista eli niin kuin nälkäiselle leipää! Olis mahtavaa jos oma nainen haluaisi seksiä kokonaisuudessaan ja nauttisi siitä - mutta ei, seksi on kuin joku kotityö, "hoidetaan pois päiväjärjestyksestä". Vaikea itsekin innostua ja motivoitua kun tietää että ei syty vaikka tekis mitä ja milloin - ja missä. Lomareissuillakin vaan makaillaan ja oleillaan, ei niinku mitään sinnepäinkään että seksipuoli sytyttäis. Tottakai hyväilyä ja muuta sensellaista, tottahan kaikki hyväilyistä tykkää. Mä kun vaan haluaisin että mun nainen haluais että sen pillua nuollaan ja sormeillaan ja naidaan kunnolla! Kyllä mulla riittäis virtaa siihen, jos olis tiedos että on nainen joka asiasta nauttii sopivalla hetkellä...niitä sopivia hetkiä on haettu lomareissuiltakin asti...
On siinä kestämistä, joskus esim. menny 2 kuukautta ilman, sitte meen käymäs jossain kapakas poikien kans ja siellä vastaan tulee joku ihan oikeasti upeannäköinen nainen pienissä maisteissa...on ollu joskus tajuton vitutus päällä tämmöisen kapakkareissun jälkeen kun on omantunnon takia jättäny leikin sikseen, varsinkin kun muistelee kyseisiä kohtaamisia jopa vuosienkin jälkeen kun kyseisiä naisia ei ole edes vilaukselta enää nähnyt missään, pisin tapaus on jo 7 vuotta kun erästä upeaa naista ei ole enää sen koommin näkynyt...joskus tuntuu että olisko pitäny käydä panemas sitä ja sitä niin olis...
On siinä kestämistä, joskus esim. menny 2 kuukautta ilman, sitte meen käymäs jossain kapakas poikien kans ja siellä vastaan tulee joku ihan oikeasti upeannäköinen nainen pienissä maisteissa...on ollu joskus tajuton vitutus päällä tämmöisen kapakkareissun jälkeen kun on omantunnon takia jättäny leikin sikseen, varsinkin kun muistelee kyseisiä kohtaamisia jopa vuosienkin jälkeen kun kyseisiä naisia ei ole edes vilaukselta enää nähnyt missään, pisin tapaus on jo 7 vuotta kun erästä upeaa naista ei ole enää sen koommin näkynyt...joskus tuntuu että olisko pitäny käydä panemas sitä ja sitä niin olis...