Saavatko teidän ystävänne vapaasti vierailla teillä vaikka miehesi ei heistä pitäisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on sellainen ikävä ongelma, että mieheni ei pidä joistain kavereistani/sukulaisistani. En saa siis heitä kutsua meille koskaan kylään. Toinen siskoni on terveullut, toinen ei :( Samoin hyvistä kavereistani muutama ei saa tulla. Tuntuu tosi kurjalta kun en voi heitä pyytää koskaan kotiimme kahville, vaan pitää aina tavata jossain muualla, tai tavata nopeasit kun mieheni on jossain muualla.

Ymmärrän sen, ettei työpäviän jälkeen jaksa nähdä ihmisiä joista ei pidä, mutta ettei koskaan... Olen vieraantunut näistä ystävistäni (en onneksi siskostani) jonkun verran, koska mun on niin hankala heitä tavata tän takia.

Mulla ei ole ketään mieheni kavereita vastaan mitään, vaikken kaikista iahn hirveästi tykkääkään. Siis joukossa on ihmisiä, joiden seurassa en välittäisi aikaani kauheasti viettää, tai tunnen oloni epämukavaksi, muttei tulisi mieleenkään sanoa etteivät he saa tulla meille kylään.

Mielestäni ihmisiä pitää tavata ja haluaisin että meille olisi ihmisten mukava tulla kylään.

Kyllä meille saa tulla.. on mullakin muutama kaveri joista mies ei tykkää, mutta meillä on periaate että voi sitten vaikka häipyä jonnekkin vierailun ajaksi jos ei kestä kotona olla.

No sukulaisista sen on turha narista, en minäkää pidä sen äitistä, mutta kyllä mä vähän katon että miten niitä kavereita kutsun kylään jos tiedän ettei toinen niistä pidä..Ei isäntä siis kiellä, muttä säännöstelen ite..Käy sitten ku ukko on töissä tai käydään myö vaikka ulkona kahvilla..

No eihän miehesi tarvitse seurustella näiden ystäviesi kanssa vai onko teillä niin pieni asunto, että pakosta joutuu samassa huoneessa olemaan. Minusta pitäisi saada tavata kotona. Jos tekee tiukkaa miehelle, niin pyydä vain silloin, kun hän ei ole paikalla. Jotenkin lastentarhameininkiä.

Ei oo kyllä kokemusta, mutta ajattelen että vaikken itse pitäisi jostain miehen kaverista niin en kuitenkaan vois rajoittaa heidän yhteydenpitoaan sen takia. Miksi sun miehes ei pidä heistä? Onko hän tutustunut heihin kunnolla vai alusta alkaen ei oo kemiat kohdannu?

Minun mieheni ei aluksi pitänyt kummastakaan siskostani. He saivat kuitenkin vierailla silloin kun halusivat, vaikka mieheni oli vastaan sanoin aina että saa tulla. Ovathan he siskojani. Nykyään siskoni ovat mieheni kanssa hyviä kavereita, soittelevat keskenään jne. Oppi siis tykkäämään :)

Kuulostaa kamalalta. Tiesitkö että narsistinen tai mustasukkainen mies rajoittaa vaimonsa sosiaalista elämää. Mielestäni vika on miehessäsi, ei sukulaisissasi tai ystävissäsi. Kutsu heidät kylään vaikkei mies tykkäisikään.

Mulla ei ole sellaisia ystäviä joista mieheni ei pitäisi, mutta jos olisi niin kyllä saisi tulla meille kylään. Tää on myös mun koti, ja jos miestä ei vieraat miellytä niin menköön muualle siksi aikaa.

Hän ei pidä esim yhdesä kaveristani koska tämä puhuu niin paljon. Oikeasti puhuu tauotta varsinkin ollessaan hermostunut (mieheni seurassa) ja itseänikin tämä asia ärsyttää kyllä ajoittain, että häneltä ei saa suunvuoroa eikä hän juuri kuuntele minua vaan puhuu vain omia juttujaan koko ajan. Mutta on siis silti kaverini.

Yhteistyössä