V
"vierailija"
Vieras
elikkäs osaako joku sanoa, onko joulurahasta muodostunut saavutettua etu, jos sitä on maksettu 30 vuotta aina samansuuruisena lukuunottamatta ysikytluvun lamavuosia, kun jengi oli lomautettuna ja meni huonosti.
Nyt työnantaja on myynyt yrityksen ja uusi omistaja ei halua maksaa joulurahaa, mutta onko siitä jo muodostunut työntekijöille saavutettu etu, jota ei voi yksipuolisesti poistaa. Osaisko joku sanoa?
Kiitti!
Nyt työnantaja on myynyt yrityksen ja uusi omistaja ei halua maksaa joulurahaa, mutta onko siitä jo muodostunut työntekijöille saavutettu etu, jota ei voi yksipuolisesti poistaa. Osaisko joku sanoa?
Kiitti!