V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24018922:Varmaan kannattaisi, mutta päässäni näen keskustelun menevän vaan tän äidin osalta ensin puolusteluksi ja sen jälkeen aletaan jankkaamaan. Eli äiti sanoo ettei poika tarkoittanut, mikä saattaa olla tottakin. Ja vaikka se totta sattuisikin olemaan, mä voin vaan todeta että ne ei nyt vähään aikaan leiki keskenään ja näin musta leivotaan vielä varmaan joku suvun pahis. Oon ite aika paha suustani ja pelkään sanovani jotakin asiatonta siitä serkusta kun mulla on nyt aika paha suhtautumisongelma... Ne on tulossa meille kylään. En tiedä kehtaanko perua. Olishan siinä taas neljä aikuista ympärillä...
Älä peru, varmaan ihan hyvä seurailla mikä meininki on lasten kesken ja puuttua siihen jos puututtavaa ilmenee. Ja joo, ymmärrän kyllä hyvin noi sun pointit, eipä se juttelu auta jos vastapuoli ei kykene asioita vastaanottamaan.
Hankalia hommia, mullakin muksu sai tänään sarven otsaan kun kaveri heitti hiekkalaatikolla kivellä päähän. Äiti kyllä kielsi mutta sillai hyvin hiljaisella äänellä ja tyyliin "voi voi sentään kun ei tollasta sais tehdä kun ei oo oikein kivaa käytöstä....". Sana "ei" jäi siis kokonaan paitsioon ja äänensävy oli sellainen, etten usko että penska edes tajusi tulleensa kielletyksi...
Mulla kiehui jo tämän pikku tapauksen jäljiltä sen verran, että tosiaan symppaan sua - teillähän oli ihan eri vakavuusluokan asia kyseessä. Eipä tossa varmaan muuta voi kuin olla poliisina ja toivoa että tilanne paranee.Tsemppiä!