Saiko Iltalehti juttuaiheensa taas 2+ palstalta? Jonna Zipruksesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Palstan voimaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Pelko sai jättämään julkisuuden".

Mun mielestä peruslähtökohtana pitäisi olla se, että entiset missit, entisten mäkihyppääjien entiset vaimot, ja muut entiset ei enää roikkuisi julkisuudessa sen jälkeen kun ovat entisiksi tulleet. Mutta Suomessa, turhien julkkisten luvatussa maassa, kaikki entisetkin on kuuminta hottia ja kansa suorastaan janoaa tietää, mitä heidän yksityiselämäänsä kuuluu (not).

no mistä ei olis saannut lehdet aiheita tai osaan jutuista ponnetta tältä palstalta.. ostin eilen anna lehden pitkästä aikaa ja siellä oli kasvavista luokkaeroista juttua niin muutama tosi "ihana" kommentti oli tietty täältä palstalta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Siis mitä;26275275:
Ap, sinäkö se koitit nostattaa kohua tuosta kuvasta? Mitä sulla on kyseistä henkilöä vastaan?

En koettanut eikä ole mitään ketään vastaan. Varsinkaan ketään, jota en edes tunne.

Tuo juttu ja palstalla ollut kohuyritelmä jostain viattomasta kuvasta eivät kyllä liity nyt mitenkään toisiinsa. Vaikka ap selvästi kyllä haluaisi ajatella keksineensä jonkin suurenkin jutun... Jonna on ollut maanantaina tuotelanseeraustilaisuudessa ja pitkästä aikaa julkisuudessa ja juttu on julkaistu tiistaina eli ihan normaali pikkujulkkisjuttu.

[QUOTE="Lotta";26275500]Tuo juttu ja palstalla ollut kohuyritelmä jostain viattomasta kuvasta eivät kyllä liity nyt mitenkään toisiinsa. Vaikka ap selvästi kyllä haluaisi ajatella keksineensä jonkin suurenkin jutun... Jonna on ollut maanantaina tuotelanseeraustilaisuudessa ja pitkästä aikaa julkisuudessa ja juttu on julkaistu tiistaina eli ihan normaali pikkujulkkisjuttu.[/QUOTE]

En mä mitään yrittänyt keksiä :D
Tuli vain tuo aiempi ketju mieleen kun eilisaamuna vilkaisin IL:n sivua. Eikä se todellakaan olis ensimmäinen, saati viimeinen kerta, kun lööpit repivät juttuja ja mielipiteitä tältä palstalta ;) Pidempään palstailleet tämän ainakin ovat huomanneet...

"Pelko sai jättämään julkisuuden".

Mun mielestä peruslähtökohtana pitäisi olla se, että entiset missit, entisten mäkihyppääjien entiset vaimot, ja muut entiset ei enää roikkuisi julkisuudessa sen jälkeen kun ovat entisiksi tulleet. Mutta Suomessa, turhien julkkisten luvatussa maassa, kaikki entisetkin on kuuminta hottia ja kansa suorastaan janoaa tietää, mitä heidän yksityiselämäänsä kuuluu (not).

Entäs entiset presidentit, ja ne entiset mäkihyppääjät sun muut entiset urheilijat tai vaikka oopperalaulajat. Joo taisin ymmärtää, mitä tarkoitit, mutta hiukan hassusti muotoilit. Eri asia kuitenkin jos itse on entinen missi, kuin jonkun entisen exä.
Eikö Armi Kuuselastakaan olisi saanut kirjoittaa vuoden 1952 jälkeen.

Yhteistyössä