P
pohjantähdenalla
Vieras
Anoppi soitti ja kertoi kuullensa et hänen pojallaan taas rytmihäiriöitä.No minä tietenkin et niin onkin ollut etten oo saanu menemään lääkäriin. ( meillä siis erotilanne ) No tästä anoppi alkoi sit syyttelemään kun en ole varannut lääkäriikaa tai mitään et pitäshän mun tietää koska miehen kurkkua polttaa tai koska rytmihäiriö tulee..
Mistä mä sen voisin tietää jos ukko ei ite puhu mitään tai ei vaan suostu lääkäriin
Sanoi ennen ku lopetti puhelun et mä en saa siltä ikinä anteeksi jos hänen pojalleen sattuu jotain ja jos en oo tehny asialle mitään..No nyt valvottu lähes koko yö takana,itkut itketty niin et silmät on kipeet. :attn:
Taidan mennä varaamaan nyt sit sitä lääkäriaikaakin. :|
*muoks* Mä muuten en olekaan ikinä ennen saanut anopilta tuommoista kohtelua.. aina ollut niin symppis ja ymmärtäväinen..
Mistä mä sen voisin tietää jos ukko ei ite puhu mitään tai ei vaan suostu lääkäriin
Sanoi ennen ku lopetti puhelun et mä en saa siltä ikinä anteeksi jos hänen pojalleen sattuu jotain ja jos en oo tehny asialle mitään..No nyt valvottu lähes koko yö takana,itkut itketty niin et silmät on kipeet. :attn:
Taidan mennä varaamaan nyt sit sitä lääkäriaikaakin. :|
*muoks* Mä muuten en olekaan ikinä ennen saanut anopilta tuommoista kohtelua.. aina ollut niin symppis ja ymmärtäväinen..