F
fgcjh
Vieras
Turha tätä asiaa on mielestäni jeesustella. Juttutuokio tyttären kanssa on paikallaan, mutta raivoaminen ei auta kyllä asiaa lainkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tosielämää:Pakkoks teidän on oikeesti tulla kertomaan tähän ketjuun noista 11v jutuista! Alkaa oksettaa!
Ja ap, miten voit olla noin idiootti että annat 14v:n kyläillä jonkun 17veen luona, yäk.
Mutta rikosoikeudelliseen vastuuseen ei juippi joudu. Käräjillä oli tapaus, jossa 14 v likka tapasi 17vee nettitutun, samalla tapaamisella poika raiskas tytön. Raiskauksesta ei ollut riittävästi näyttöä, vain sana sanaa vastaan, ja seksuaalinen hyväksikäyttö ei oikeuden mukaan ollut kyseessä, koska nuoret olivat kehitystasoltaan samanarvoisia. Harmi tytön puolesta, mutta ei kantsis lähteä niitä nettituttuja yksin tapaamaan, silloin on jätkällä lain suomakin "oikeus" tehdä lähes mitä tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:kamala lukea näitä
ei todellakaan tule meille pojat yökylään eikä mene tyttökään kenellekään pojalle yöksi 14 vuotiaana! täytyy olla vähintään 16, jos riittää vielä sekään ikä...
kyllä tuolla genen polilla ravatessa joka kerta näkee näitä pikkulikkoja raskauden keskeytyksissä...
Alkuperäinen kirjoittaja abb:Alkuperäinen kirjoittaja tosielämää:Pakkoks teidän on oikeesti tulla kertomaan tähän ketjuun noista 11v jutuista! Alkaa oksettaa!
Ja ap, miten voit olla noin idiootti että annat 14v:n kyläillä jonkun 17veen luona, yäk.
Mutta rikosoikeudelliseen vastuuseen ei juippi joudu. Käräjillä oli tapaus, jossa 14 v likka tapasi 17vee nettitutun, samalla tapaamisella poika raiskas tytön. Raiskauksesta ei ollut riittävästi näyttöä, vain sana sanaa vastaan, ja seksuaalinen hyväksikäyttö ei oikeuden mukaan ollut kyseessä, koska nuoret olivat kehitystasoltaan samanarvoisia. Harmi tytön puolesta, mutta ei kantsis lähteä niitä nettituttuja yksin tapaamaan, silloin on jätkällä lain suomakin "oikeus" tehdä lähes mitä tahansa.
Ei siinä mitään oksettavaa ollut vaan kaunis tapahtuma
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mun mielestä noin nuori tyttö ei saisi harrastaa seksiä. Poika on aika paljon vanhempi. Ehkäisykään ei aina estä raskaaksituloa. Sitten olette kusessa.
Olen kyllä samaa mieltä kanssasi!
Valitettavasti seksiltä ei voi mitenkään toista suojella.
Mutta totta tosiaan, 14-vuotias ja 17-vuotias harrastamassa seksiä, tekisin rikosilmoituksen. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja krfie:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mun mielestä noin nuori tyttö ei saisi harrastaa seksiä. Poika on aika paljon vanhempi. Ehkäisykään ei aina estä raskaaksituloa. Sitten olette kusessa.
Mutta totta tosiaan, 14-vuotias ja 17-vuotias harrastamassa seksiä, tekisin rikosilmoituksen. :kieh:
no ei hyvää päivää!!
Alkuperäinen kirjoittaja jaa?:Alkuperäinen kirjoittaja krfie:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mun mielestä noin nuori tyttö ei saisi harrastaa seksiä. Poika on aika paljon vanhempi. Ehkäisykään ei aina estä raskaaksituloa. Sitten olette kusessa.
no ei hyvää päivää!!
Mistä rikoksesta?
Jos 14v tulisi raskaaksi 17v poikakaverilleen ja menisit poliisiasemalle tekemään rikosilmoituksen, niin mitäs luulisit että poliisit sanoisivat?![]()
ei todellakaan tule meille pojat yökylään eikä mene tyttökään kenellekään pojalle yöksi 14 vuotiaana! täytyy olla vähintään 16, jos riittää vielä sekään ikä...
kyllä tuolla genen polilla ravatessa joka kerta näkee näitä pikkulikkoja raskauden keskeytyksissä...
Alkuperäinen kirjoittaja hoppari92:Heh, löysin googlesta tämän keskustelun.. Itse olen 18-vuotias ja tyttöystäväni 15-vuotias ja mietinkin mitä vanhemmat mahtavat ajatella seksisuhteestamme. täällä moni on positiivisella linjalla. Hienoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hoppari92:Heh, löysin googlesta tämän keskustelun.. Itse olen 18-vuotias ja tyttöystäväni 15-vuotias ja mietinkin mitä vanhemmat mahtavat ajatella seksisuhteestamme. täällä moni on positiivisella linjalla. Hienoa.
No ehkä muutama on positiivinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:tunne vastuusi ja hommaa tytölle pillerit