Sain kuulla, että naapurissamme asuisi pedofiili

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelottaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä, mun naapurustossa asui ihan lasten hyväksikäytöstä tuomittu pedofiili. Oli muka istunut tuomionsa, oli aika säälittävä äijä kaikin tavoin. Yritti lässyttää pikkulapsille siltikin, ja houkutella niitä katsomaan kahta koiraansa.

Jotkut nuoret kännipäissään tykkäsivät hakata sitä. Se vaan pakeni kämppäänsä.

Mä en viitsinyt siihen puuttua, vaikka olisin ihan oikeasti voinut.
Mun mielestä, pedofiileja saakin hakata.

Se kuoli muutama vuosi sitten, helpotus koko meidän kylälle.

[QUOTE="vieras";27790084]Meinaatko, että pedofiili on automaattisesti biseksuaali? Oletko pelle?[/QUOTE]

Ja säkö meinaat et kaikki pedofiilit on automaattisesti miehiä?

Ikävä kyllä se hyväksikäyttäjä voi olla vaikka humalainen mies- tai nais-sukulainen, jolla on itselläänkin puoliso ja lapsia. En usko että kaikki lapsiinsekaantujat ajattelevat itseään pedofiileinä, tai ovat yksinomaan lapsista kiinnostuneita.

[QUOTE="vieras";28169931]Ikävä kyllä se hyväksikäyttäjä voi olla vaikka humalainen mies- tai nais-sukulainen, jolla on itselläänkin puoliso ja lapsia. En usko että kaikki lapsiinsekaantujat ajattelevat itseään pedofiileinä, tai ovat yksinomaan lapsista kiinnostuneita.[/QUOTE]

Kaikki lapsiin sekaantujat eivät ole pedofiileja. Eivätkä kaikki pedofiilit lapsiin sekaantujia. Ihmettelen että suurin osa ihmisistä ei tunnu tietävän tätä?

[QUOTE="vieras";28169240]Täällä, mun naapurustossa asui ihan lasten hyväksikäytöstä tuomittu pedofiili. Oli muka istunut tuomionsa, oli aika säälittävä äijä kaikin tavoin. Yritti lässyttää pikkulapsille siltikin, ja houkutella niitä katsomaan kahta koiraansa.

Jotkut nuoret kännipäissään tykkäsivät hakata sitä. Se vaan pakeni kämppäänsä.

Mä en viitsinyt siihen puuttua, vaikka olisin ihan oikeasti voinut.
Mun mielestä, pedofiileja saakin hakata.

Se kuoli muutama vuosi sitten, helpotus koko meidän kylälle.[/QUOTE]

Pentti "Hauveli" Oinosen ja muiden persujen mielestä hällä pitäs olla oikeus mennä naimisiin koiriensa kanssa, jos homotki kohta ehkä saavat. Vuhvuh.

Yhteistyössä