Sain kuulla, että mies on pettänyt... Miten selviän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi mikä tilanne:(
Miksi luulet, ettei miehen sisko sinua ymmärtäisi?
Mies pitäis nyt kipinkapin saada kotiin käymään hoitamaan/sopimaan lasten asiat, raha-asiat ym.
Vaimo "voidaan" jättään, mut lapsia ei, se sama vastuu hänellä lapsista on kuin sullakin vaikka lähtikin!

Viimeksi muokattu:
Oon pahoillani siun ja lasten puolesta,voimia paljon.Muista ettei syy oo siun,vaan miehen,älä ainakaan itseä syytä mistään.:hug:
Puhu miehes siskolle,entäs ystävät ja sukulaiset,neuvola,älä jää yksin.

Toi on ihan hirveetä, tiedän kokemuksesta. Mies petti vielä exänsä kanssa, joka oli maailman vahingoniloisin ja ilkein, nautti kun mies kävi panemassa häntä, ja oli katkera kun aamulla mies palasikin luokseni, tilitti ja pommitti viestein ja puheluin. Se oli niin painajaismaista, että tuntui ellen jotain tee, tämä paska ei lopu, joko hän tai minä. Sairastuin vakavaan masennukseen, laihduin, join vain paikallisessa baarissa "kavereiden" kanssa, illalla turrutin itseni vielä rauhoittavilla uneen kun pelkäsin painajaisia, lisäksi nukkuminen yhteisessä sängyssä oli kiduttavaa. Pohja ja tulevaisuus elämästä katosi täysin, miehen ja miehen exän takia! Opiskelut jäivät kesken, työpaikan onnistuin säilyttämään kiitos ymmärtäväisten esimiesten. Kierre päättyikin psykiatriseen osastohoitoon, josta palasin elämään entistä vahvempana.
Itse vedin itseäni vielä syvemmälle toivottomuuteen ja haluaisin sanoa, että älä sinä ap tee samaa virhettä; kunnioita ja arvosta itseäsi, muiden tekoja sinun ei tarvitse kantaa harteillasi ja kärsiä toisten teoista. Jos jotain lohtua saat, niin kuvittele, että jonain päivänä huomaat ihmetteleväsi mitä ihmettä siinä tyypissä näit ja voit sylkäistä vain päin kun kävelee vastaan. Paras kosto on se ettet luhistu ja löydät elämänilon vastaisuudessa jostain muusta, ansaitset selkeästi parempaa. Voimia!

Yhteistyössä