Sain määritelmän itsestäni: olen huomionhakuinen ja helvetin tyhmä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nikillinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Ja kukaan ei onneksi huomaa, miten tuo yksi yhdenvärinen (joka ei koskaan käytä isoja kirjaimia) keskustelee itsensä kanssa :laugh:

no ihan tiedokses vaan että yksinään ei tartte jutella... katsos kun on täällä muitakin harmaita kuin yksi. mutta sinähän olet aika useasti heittämässä tuota lausetta, kun et muutakaan keksi.

Moi siinä sulle ISO kirjain

On täällä toki muitakin, mutta kyllä yksi ja sama, saman kirjoitustyylin ja samat kirjoitusvirheet omaava tyyppi on aika helposti tunnistettavissa :D

okei okei... sovitaan niin. ihan mitä sä vaan haluat. ei me haluta että sä hullu alat enempää sekoilee. :)

Te? Sinä ja sivupersoonasi?
Mistä muuten tietäisit, mitä muut harmaat haluaa, jos kerran olette eri ihmisiä, ettekä voi yksityisviestienkään kautta jutella kuten me mustat :snotty:

kyllä sulle kerhossa nauretaan. :) t. nikillinen

Ai siellä säälittävien harmaiden kerhossa?

Ja kukaan ei onneksi huomaa, miten tuo yksi yhdenvärinen (joka ei koskaan käytä isoja kirjaimia) keskustelee itsensä kanssa :laugh:

no ihan tiedokses vaan että yksinään ei tartte jutella... katsos kun on täällä muitakin harmaita kuin yksi. mutta sinähän olet aika useasti heittämässä tuota lausetta, kun et muutakaan keksi.

On täällä toki muitakin, mutta kyllä yksi ja sama, saman kirjoitustyylin ja samat kirjoitusvirheet omaava tyyppi on aika helposti tunnistettavissa :D

okei okei... sovitaan niin. ihan mitä sä vaan haluat. ei me haluta että sä hullu alat enempää sekoilee. :)

Mistä muuten tietäisit, mitä muut harmaat haluaa, jos kerran olette eri ihmisiä, ettekä voi yksityisviestienkään kautta jutella kuten me mustat :snotty:

vaikka siellä. mietipä sitä.

vaikka siellä. mietipä sitä.

Voin ihan rehellisesti sanoa, että EN ole aikeissa miettiä. Kun ei kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
hihi. Nauravien harmaiden kerho. :headwall:

Psykiatri voi vähän ihmetellä, ku potilas kertoo päässsään olevan sellaisen.

Kuvitelkaa potilas makaamassa sohvalla:
"Sit vieras harmaana sano sitä, ja vieraampi peesaili, mut nyt nikittä oli eri mieltä, ja siitä mie, eräs ja fnuiasfgtuafbnj sitte suuttui...."
:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
hihi. Nauravien harmaiden kerho. :headwall:

Psykiatri voi vähän ihmetellä, ku potilas kertoo päässsään olevan sellaisen.

"Sit vieras harmaana sano sitä, ja vieraampi peesaili, mut nyt nikittä oli eri mieltä, ja siitä mie, eräs ja fnuiasfgtuafbnj sitte suuttui...."

:laugh: :laugh: :laugh:

Onpas tästä tullut pitkä ketju :D .

Muutamia juttuja pitää kommentoida senkin uhalla että harmaat saavat lisää vettä kiukaaseensa. ¨

Tosiaan olen pakkolevossa ja sairaslomalla ja siksi täällä toimettomana makailen ja aikaani tapan nettaamalla. Todella paljon mieluummin olisin töissä ja suorittamassa opintojani, mutta aina ei asiat mene niinkuin halutaan. Ja tästä syystä mun aloitukset on takuulla todella tylsiä ja niitä tulee paljon. Siis ihan vaan siitä syystä että että täällä neljän seinän sisällä ei vaan tapahdu mitään ihmeellistä. Ja mä olen ihan mahdottoman puhelias irl, joten sekin selittänee tarpeeni lörpötellä täysin tyhjänpäiväistä.

Tuo luottokorttialoitus ei ollut kyllä pienimmässäkään määrin leuhkimista tai tärkeenä olemista. Olin tässä koneen äärellä kun mies antoi tuon kuoren mulle ja mua ärsytti se mainos niin että kirjoitin heti siitä tänne. Mähän olen useampaan otteeseen maininnut että monet tuttavani ovat pienillä tuloilla ja ilman luottotietoja saaneet pankista lainaa ja omaavat luottokortit. Mua siis oikeesti ärsyttää miten helposti ihmisille lainaa ja luottokortteja tyrkytetään kun paljon helpompaa olis olla joutumatta velkahelvettiin.

Mitä leuhkana olemiseen ja rikkauksilla leveilyyn tulee, niin tuota tuota... mehän siis ollaan hyvinkin pihejä mieheni kanssa. Ajetaan 10 vuotta vanhalla autolla (eikun 11 v.) asutaan ihan vaan rivarissa, ostetaan vaunutkin vauvalle käytettynä ja saatiin kaverilta lainaksi pinnasängyt ja muut. Eletään siis hyvinkin maltillisesti eikä hassata rahaa milloin mihinkin. Eipä meillä mistään puutetta ole, mutta ei meillä mitään liikaakaan ole. Ei siis olla minkään mittakaavan mukaan rikkaita, ei edes varakkaita. Kuulutaan siihen suureen luokkaan jota myös keskiluokaksi sanotaan.

Mutta siis en halua millään tavalla puolustella itseäni. Jokaisella on toki oikeus mielipiteeseensä. Oikeestaan ainoa mikä oikeesti harmitttaa niin on tuo luottokorttijuttu. Kun kuten itsekin kirjoitin niin on se kumma että sellaiselle ihmiselle ollaan kateellisia joka ei pysty käteisellä ostamaan vaan on pakko velaksi vinguttaa :headwall: . En siis näe yhtään mitään hohtoa kyseisessä kortissa ja itse olen ilman jos en pysty ostamaan.

Niin ja kiitos kaunis kaikille mun puolustajille :D . Ootte te vaan muruja :hug: . Vaikka siis itse kirjoitinkin että nyt saa sataa paskaa niskaan, kunhan saan selville miten tyrkytän itseäni B)

Se on jonkun kestodiagnoosi kaikkeen, mitä itsestään kertoo. Mä sain saman kommentin, kun kerroin ADHD diagnoosista. Siis sehän ei ole mahollista, etä mulla oli pää niin pyörällä, kun asia eteni, että mä vaan halusin kertoa sen jollekkin ja IRL mä nyt en halunnu sitä heti jollekkin kertoa, halusin käsitellä sitä ite vähän ensin.
Mut kun mulla ei oo tiimarin vihkoa ni mä en tiedä montako aloitusta kukakin on kenestä tai itsestään tehny, enkä muista edes omia aloituksiani. Mun varmaan pitää ostaa se vihko asioiden tilastoimista varten :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Se on jonkun kestodiagnoosi kaikkeen, mitä itsestään kertoo. Mä sain saman kommentin, kun kerroin ADHD diagnoosista. Siis sehän ei ole mahollista, etä mulla oli pää niin pyörällä, kun asia eteni, että mä vaan halusin kertoa sen jollekkin ja IRL mä nyt en halunnu sitä heti jollekkin kertoa, halusin käsitellä sitä ite vähän ensin.
Mut kun mulla ei oo tiimarin vihkoa ni mä en tiedä montako aloitusta kukakin on kenestä tai itsestään tehny, enkä muista edes omia aloituksiani. Mun varmaan pitää ostaa se vihko asioiden tilastoimista varten :whistle:

:hug: Mulla nyt vähän samanlainen tilanne siinä mielessä että aikalailla pyörii oma raskaus ja ennenaikaisen syntymän riski mielessä. Että varmaan puhunkin asiasta rasittavuuteen asti. Ja tosiaan kun kotona yksin makaa niin aikalailla on nuo jutun aiheet vähissä. Ja kuitenkin tykkää toisten kanssa jutskata.

Mutta jos omien aloitusten määrä kertoo huomionhakuisuudesta, niin täytyy varmaan vähentää aloituksia....

Vissiin se, että kirjoittelee nimimerkillä ja kertoo itsestään asioita joista saattaa olla tunnistettavissa, on tietynväristen ääliöiden (huom, nyt puhutaan tietynvärisistä ääliöistä, ei kaikista tietynvärisistä :xmas: ) mielestä huomionhakuista ja helvetin tyhmää :snotty:

mielestäni ne tietynväriset ääliöt(siis ne samat tietynväriset ääliöt) ovat aina tuota mieltä, asia kuin asia :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:

:ashamed: ei kai minusta kukaan psykiatrilleen tilitä..? Ihan kiltisti olen yrittänyt täällä olla. :saint:

Apuva, mä unohdin kokonaan että meillä on täällä mustakin Vieras harmaana.
Anteeksi :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:

:ashamed: ei kai minusta kukaan psykiatrilleen tilitä..? Ihan kiltisti olen yrittänyt täällä olla. :saint:

Apuva, mä unohdin kokonaan että meillä on täällä mustakin Vieras harmaana.
Anteeksi :hug:

No ei haittaa. :D Lievää sarkasmiahan tuo kommenttini oli...

Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Mä en pääse pois tästä ketjusta, jee!

Koitas oman profiilin kautta mennä muihin aloituksiin. Mä ainakin pääsen (tosin vaihtelevalla menestyksellä) omaan profiiliin ja sieltä niihin keskusteluihin.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Mä en pääse pois tästä ketjusta, jee!

Koitas oman profiilin kautta mennä muihin aloituksiin. Mä ainakin pääsen (tosin vaihtelevalla menestyksellä) omaan profiiliin ja sieltä niihin keskusteluihin.

Mun profiilissa ei just tällä hetkellä ole viimesimpiä alotuksia jostai syystä. Kiva kiva. Täytyy varmaa sitte koittaa teidän muiden profiilien kautta :)