S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:B) . Niin voisitko nyt kertoa tämän kyseisen kirjoituksen laatija että mikä musta tekee huomionhakuisen?
Kertokaa toki muutkin, millainen ihminen on huomionhakuinen ja miten se ilmenee? Tää asia todella kiinnostaa mua. En siis kaipaa mitään päähän taputuksia, enkä ole vetänyt herneitä nenääni. Mä vaan oikeesti haluan tietää että mikä tekee musta tai yleensä kenestäkään huomionhakuisen ja millainen ihminen sellainen sitten on?
Helvetin tyhmä mä välillä todellakin olen ja sen kyllä huomaan itsekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Hyvä meininki täällä B)
Joo.Palsta tökkii ja mä haen huomiota leuhkimalla luottokorttitarjouksesta :kieh: :kieh:
No sen takiahan tää palsta tökkiikin ku sä meet tuollasia alotuksia tekee nii että kaikki vimmastuu![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:B) . Niin voisitko nyt kertoa tämän kyseisen kirjoituksen laatija että mikä musta tekee huomionhakuisen?
Kertokaa toki muutkin, millainen ihminen on huomionhakuinen ja miten se ilmenee? Tää asia todella kiinnostaa mua. En siis kaipaa mitään päähän taputuksia, enkä ole vetänyt herneitä nenääni. Mä vaan oikeesti haluan tietää että mikä tekee musta tai yleensä kenestäkään huomionhakuisen ja millainen ihminen sellainen sitten on?
Helvetin tyhmä mä välillä todellakin olen ja sen kyllä huomaan itsekin![]()
Jätä tuollaiset kommentit omaan arvoonsa. Yleensä arvostelijaa ärsyttää toisissa eniten ne luonteenpiirteet, jotka sitten onkin arvostelijalla itsellään...
Alkuperäinen kirjoittaja irvitiikeri:Mä en päässy koko Mitäs nytille muutenku etusivun kautta suoraan näihin ketjuihin!Siellä on ne viimesimmät aloitukset joista pääsee näihin.Näköjään ne on poistettu tästä-------->
vai puuttuuko ne vaan multa?
on tuo odotus palstakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllähän sinä aika itsetyytyväiseltä ja omakehuiselta kuulostat ja muista että täällä muutkin ovat olleet raskaana, joten se ei ole mitenkään ennenkuulumatonta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllähän sinä aika itsetyytyväiseltä ja omakehuiselta kuulostat ja muista että täällä muutkin ovat olleet raskaana, joten se ei ole mitenkään ennenkuulumatonta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on tuo odotus palstakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllähän sinä aika itsetyytyväiseltä ja omakehuiselta kuulostat ja muista että täällä muutkin ovat olleet raskaana, joten se ei ole mitenkään ennenkuulumatonta.
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:no taidampa mäkin mennä nukkumaan kun kello soi kuiteski 06.20 taas huomenna. Toivottavasti palsta toimis taas huomenna! öitä
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on tuo odotus palstakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllähän sinä aika itsetyytyväiseltä ja omakehuiselta kuulostat ja muista että täällä muutkin ovat olleet raskaana, joten se ei ole mitenkään ennenkuulumatonta.
On se juu. Ja tietty on vielä sekin mahdollisuus että sä jätät avaamatta mun aloitukset ja jätät mun juttuni täysin omaan arvoonsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on tuo odotus palstakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllähän sinä aika itsetyytyväiseltä ja omakehuiselta kuulostat ja muista että täällä muutkin ovat olleet raskaana, joten se ei ole mitenkään ennenkuulumatonta.
On se juu. Ja tietty on vielä sekin mahdollisuus että sä jätät avaamatta mun aloitukset ja jätät mun juttuni täysin omaan arvoonsa.
Mitäs pahaa on siinä, että on tyytyväinen itseensä? Miksei tänne voisi kirjoitella raskaana?
Olen samaa mieltä ap:n loppukommentin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on tuo odotus palstakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllähän sinä aika itsetyytyväiseltä ja omakehuiselta kuulostat ja muista että täällä muutkin ovat olleet raskaana, joten se ei ole mitenkään ennenkuulumatonta.
Alkuperäinen kirjoittaja qed:minusta on kyllä huomion hakemista, kun kysyy täällä, onko muiden mielestä huomiota hakeva...