V
viivi
Vieras
Kehtaanko ostaa molemmille remun haalarit yht. 160? ja dickinsonin kuravaatteet 80?? vai tyydynkö halvempiin ja huono laatuisempiin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Ei oo rajaa, kunhan vaan menee niihin vaatteisiin mihin sitoumus on luvattu.
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:Mä en kyllä kehtaisi ostaa sossun rahoilla kovin kalliita haalareita ja sadevaatteita....
Ostaisin Lassien tms haalarit, ja ihan perus- Rukka tms kuravaatteet. Jos ostaa kosteussuojapuvun niin eihän kuravaatteita silloin edes tarvita!
Ärsyttää, että omat verorahat menee siihen, että jonkun pummin lapset saa kalliit vermeet.
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:Mä en kyllä kehtaisi ostaa sossun rahoilla kovin kalliita haalareita ja sadevaatteita....
Ostaisin Lassien tms haalarit, ja ihan perus- Rukka tms kuravaatteet. Jos ostaa kosteussuojapuvun niin eihän kuravaatteita silloin edes tarvita!
Ärsyttää, että omat verorahat menee siihen, että jonkun pummin lapset saa kalliit vermeet.
Alkuperäinen kirjoittaja sfj:Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:Mä en kyllä kehtaisi ostaa sossun rahoilla kovin kalliita haalareita ja sadevaatteita....
HÄPEÄ vähän!
Alkuperäinen kirjoittaja sfj:Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:Mä en kyllä kehtaisi ostaa sossun rahoilla kovin kalliita haalareita ja sadevaatteita....
HÄPEÄ vähän!
Alkuperäinen kirjoittaja miimi:Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:Mä en kyllä kehtaisi ostaa sossun rahoilla kovin kalliita haalareita ja sadevaatteita....
no voi voi,tiedät ap:n elämästä varmsti niin paljon tämän ketjun perusteella että voit tuomita hänet?
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:kumma jos ei mitään rahasumma määrätty millä saa ostaa. mutta parhaat mäkin tossa tapauksessa ostaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Ei oo rajaa, kunhan vaan menee niihin vaatteisiin mihin sitoumus on luvattu. [/quote
Aika jännä ettei ole rajaa.. Mä kun saan maksusitoumuksen niin on summalle katto. Yleensä saan rahaa tilille ja toimitan kuitit toimistoon.
Mä ostaisin tietenki kalliit ja hyvät mitkä sitten kanssa kestää.
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:kumma jos ei mitään rahasumma määrätty millä saa ostaa. mutta parhaat mäkin tossa tapauksessa ostaisin.
Mulla ei kyllä olis pokkaa marssia sossuun monen sadan euron laskun kanssa, lapsilla upouudet Molo Kidsin tai Ticketin haalarit päällä.... :saint: