Sain maksusitoumuksen lasten haalareihin ja kuravaatteisiin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon täälä pääni puhki miettiny, että kehtaanko ostaa noin kalliit, mutta taidanpa ostaa. Pysyvät sitte paremmin ehjinä ja kestävät vielä ensi talvenkin.

Laadukkaita saa kyllä myös halvemmallakin!! Ei toi merkki aina takaa että silti kestävät yhtään paremmin, monella on silti ollu polvet puhki.

Mä en kyllä kehtaisi ostaa sossun rahoilla kovin kalliita haalareita ja sadevaatteita....
Ostaisin Lassien tms haalarit, ja ihan perus- Rukka tms kuravaatteet. Jos ostaa kosteussuojapuvun niin eihän kuravaatteita silloin edes tarvita!
Ärsyttää, että omat verorahat menee siihen, että jonkun pummin lapset saa kalliit vermeet.

Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:
Mä en kyllä kehtaisi ostaa sossun rahoilla kovin kalliita haalareita ja sadevaatteita....
Ostaisin Lassien tms haalarit, ja ihan perus- Rukka tms kuravaatteet. Jos ostaa kosteussuojapuvun niin eihän kuravaatteita silloin edes tarvita!
Ärsyttää, että omat verorahat menee siihen, että jonkun pummin lapset saa kalliit vermeet.

HÄPEÄ vähän!

no voi voi,tiedät ap:n elämästä varmsti niin paljon tämän ketjun perusteella että voit tuomita hänet?

Alkuperäinen kirjoittaja sfj:

HÄPEÄ vähän!

Ei, kyllä sen ihmisen, joka käy sossusta hakemassa rahaa lasten haalareihin, ja vielä kehtaa nirsoilla merkistä, pitäisi hävetä!
Jos ilmaiseksi saa, pitäisi kelvata halvempikin. Kun ostaa omilla, itse tienatuilla rahoilla, voi valkata hieman kalliimpaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja sfj:

HÄPEÄ vähän!

Kyllä muakin ärsyttää se että itsellä ei ole varaa ostaa omille lapsille noin kalliita vaatteita ja jotkut saa niitä ilmaiseksi ja kyllä meidän verorahoista ne on maksettu!!

Alkuperäinen kirjoittaja miimi:

no voi voi,tiedät ap:n elämästä varmsti niin paljon tämän ketjun perusteella että voit tuomita hänet?

Sen verran tiedän, että hän ei kykene elättämään itseään ja lapsiaan, ja haluaa kalliit merkkivermeet yhteiskunnan kustantamina. Se riittää. Sossu on varmaan maksanut Bugabootkin hänen lapsilleen, koska eihän hän voi niitä ABC:n vaunuissa kuljettaa.

Kieltämättä on aika outoa, jos sossusta saa kalliit merkkihaalarit...olen kuvitellut että niillä olisi tietty summa jonka saavat myöntää tiettyjä asioita, esimerkiksi lasten talvihaalareita, varten.

Ihan oikeasti tämä harmittaa. Me käydään kumpikin töissä ja mietitään mistä revitään rahat haalareihin. Edes niihin halpoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
kumma jos ei mitään rahasumma määrätty millä saa ostaa. mutta parhaat mäkin tossa tapauksessa ostaisin.

Mulla ei kyllä olis pokkaa marssia sossuun monen sadan euron laskun kanssa, lapsilla upouudet Molo Kidsin tai Ticketin haalarit päällä.... :saint:

Muulloinei olla sossusta apua haettu, nyt vaan tilanne semmonen, että rahaa ei oo. Ja sitä tässä kysyinkin, että kehtaanko ostaa! Kumminki työntekijä joka sitoumuksen antoi sanoi, että osta sitten kunnolliset, ettei heti mene rikki.

En kyllä kovin kalliita viitsisi ostaa!

Minusta 50 euroa on ihan maksimi mitä laitan lapsen haalariin. Eihän ne montaa kuukautta mahdu edes päälle!

Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
Ei oo rajaa, kunhan vaan menee niihin vaatteisiin mihin sitoumus on luvattu. [/quote

Aika jännä ettei ole rajaa.. Mä kun saan maksusitoumuksen niin on summalle katto. Yleensä saan rahaa tilille ja toimitan kuitit toimistoon.
Mä ostaisin tietenki kalliit ja hyvät mitkä sitten kanssa kestää.

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
kumma jos ei mitään rahasumma määrätty millä saa ostaa. mutta parhaat mäkin tossa tapauksessa ostaisin.

Mulla ei kyllä olis pokkaa marssia sossuun monen sadan euron laskun kanssa, lapsilla upouudet Molo Kidsin tai Ticketin haalarit päällä.... :saint:

Ei sitä laskua tarvi sinne viedä, vaan se menee suoraan kaupasta sinne, ku kysyin kuinka laskun kanssa tehdään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä